Zosia Fleming
W reklamie od prawie 25 lat; lokalnie i międzynarodowo.
Specjalistka w doradztwie strategicznym i obsłudze klienta, prowadzeniu zespołu, zarządzaniu marką i projektem.
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Rozpoczynała w Agencji BBDO Warszawa, w pionierskich latach reklamy w Polsce. Większość swojej kariery zawodowej spędziła w Agencji Young and Rubicam – w Polsce i za granicą: na Węgrzech, w Czechach, we Włoszech.
Doradzała strategicznie, obsługiwała klientów oraz budowała strategie i koncepcje marek na pojedynczych rynkach oraz międzynarodowo; zarządzała zespołami obsługi klienta w lokalnych agencjach oraz regionalnie.
Przez wiele lat odpowiedzialna była za marki mleczne Danone’a w ponad 15 krajach europejskich, przez dwa lata prowadziła europejski hub marki Barilla w Mediolanie.
Ekspertka w tematach globalizacji i różnic kulturowych w obszarach zarządzania marką i reklamą oraz pracy w międzynarodowym zespole.
Obecnie konsultuje i doradza w obszarach reklamy, strategii, budowania marki, przeglądu rynku, zarządzania projektem.
POZA PRACĄ
Lubi spokojne życie na mazowieckiej wsi.
Interesuje się różnicami kulturowymi, których sama doświadczyła z pierwszej ręki, mieszkając na trzech kontynentach.
WYKSZTAŁCENIE
Filologia Angielska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Prowadzi kurs account manager