Sonia Łukomska
Creative Copywriter w Isobar Poland Group.
Z wykształcenia filmo- i literaturoznawczyni, mimo zaledwie kilku lat doświadczenia w branży nie bierze jeńców, co wynika zresztą nie tylko z umiejętności, ale i charakteru. Jest zwolenniczką łączenia komunikacji z szaleństwem. Sprawna w każdym medium, a jeszcze sprawniejsza przy projektach z tzw. wolną ręką. Najczęściej pracuje przy kampaniach digitalowych, jednak nieobcy jej również ATL. Człowiek orkiestra, językowa purystka, osoba charakterystyczna.
Współpracowała już między innymi z takimi markami jak Auchan, Allegro, Adidas, Disney, Durex, HBO, ING, Jack Daniel’s, LECH, McDonald’s, ŠKODA i Plus. Owocami części tych kolaboracji jest stale rosnąca liczba nagród w konkursach rodzimych i nie tylko (Innovation Awards, Golden Arrow, Mixx Awards, globalna nagroda Best Practice McDonald’s).
Prywatnie wokalistka oraz entuzjastka sztuki tatuażu, manekinów i turpizmu. Mawia, że powinna była urodzić się w średniowieczu i choć z natury rozerwana jest między pragmatyzmem a melancholią, jej najczęstsze oblicze to to niezłomnej awanturnicy.