Rafał Piasecki
Z wykształcenia antropolog kultury, z zawodu strateg.
W marketingu od ponad 15 lat. Pracował w Young&Rubicam Brands, CAM Media, DDB Warsaw, Cheil Poland, 38 Group oraz pracowniach strategicznej One Eleven i R2 Brand Crafting na stanowiskach od planera do dyrektora strategii i managing partnera. Obecnie dyrektor strategi w N42.
Zarządzał projektami strategicznymi w średnich i dużych firmach, w różnych sektorach biznesowych (m.in. FMCG, Telekomunikacja, RTV/AGD, Farmacja, Sektor publiczny, Handel detaliczny) w Polsce i regionie CEE.
Opracowywał strategie między innymi dla takich marek jak Danone, PKP, T-mobile, PZU, Żywiec Zdrój, USP Zdrowie czy Samsung.
Odpowiedzialny za nadzór nad badaniami, analizami rynku, strategią marki i produktu, architekturą marek, rozwojem nowych marek i produktów oraz nadzorowaniem kampanii marketingowych od pomysłu do realizacji.
Prelegent, autor warsztatów i wykładowca na licznych konferencjach i szkoleniach.
Absolwent SMR.
Na zajęciach w SMR najczęściej opowiada o budowaniu marki, architekturze i strategiach portfelowych oraz jak dbać o to aby komunikacja była spójna a zarazem świeża i inspirująca. Zajęcia są nastawione na praktyczną wiedzę i mają mocno warsztatowy charakter.
Prowadzi kurs strategia komunikacji marki
Wideo