Radek Dudzic
Chemik z wykształcenia, copywriter z zamiłowania. Absolwent pierwszego rocznika SMR. Laureat wielu nagród branżowych, który ciągle wierzy, że reklama, chociaż sprzedaje, może być opowieścią o lepszym świecie.
W kulturze od urodzenia, w reklamie od 13 lat. Animator, współtwórca portalu poetyckiego nieszuflada.pl
Nie nauczę Cię, jak robić dobre reklamy, ale podpowiem, jak można się tego nauczyć.
Doświadczenie:
Nauczyciel, copywriter, dyrektor kreatywny, marketer.
Spec od komunikacji marketingowej z backgroundem teoretycznym, klienckim i agencyjnym.
Łączył wyrazy głównie w międzynarodowych agencjach reklamowych Scholz & Friends, JWT, Leo Burnett, Isobar, obecnie OS3.
Pracował dla największych polskich i zagranicznych marek, w tym dla Tchibo, Mercedes-Benz, Mazda, Nestle, P&G, Orange, T-Mobile, Play i Rossmann.
Juror największego polskiego festiwalu reklamowego KTR.
Osiągnięcia:
17 x KTR, 1 x EFFIE, 1 x Golden Drum, 1 x White Square, 1 x Chip Shop Award, 3 x Golden Arrow, JWT Creative Showcase z projektem Paweł Krzesła dla IKEA, 2 x Best Ads on TV by Ted Royer (Droga 5) za projekt Dookoła świata na jednej baterii dla Nokia. Prezentacja 6 projektów active advertising w „Cząstki przyciągania” by Natalia Hatalska.
W wolnym czasie:
Przede wszystkim dyrektor kreatywny domowego zamieszania. Twierdzi, że ogarnięcie trójki juniorów wymaga sporo wysiłku. Dlatego stara się na maxa przeczołgać i zmęczyć towarzystwo grą w piłkę, siatkówkę i jazdą na nartach.
Prowadzi szkolenie copywriting / art direction