Piotr Alchimowicz – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Piotr Alchimowicz

Piotr Alchimowicz. Niemal ćwierć wieku zamieszany w reklamę. Wciąż z dziecinną radością szukający nowych dróg pomimo dyrektorowania w McCann-Erickson, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66Ogilvy, Ogilvy Interactive, TIPPINGPOINT. Może właśnie dlatego zebrał pokaźną liczbę nagród w tym pierwszego polskiego Lwa z Cannes za DM.
Jest doświadczonym jurorem festiwalowym z Cannes, Złotych Orłów, KTRów.

Współtworzył wizerunki i działania wielu największych i najbardziej interesujących marek, zapisując na swoim koncie prawie cały alfabet reklamy od ABSOLUT do ZDROVIT; poprzez ALGIDĘ, BMW, BOLS (Łódka), BAT, CALGON, CERUVIT COCA-COLĘ, CAMELA, DOSIĘ, ERGO HESTIĘ, FERRERO, FORTIS, FORDA, GE Money, GM, HERBAPOL, HOCHALND, HP, IBM, IKB, ING, JAPAN TOBACCO, KRAKÓW MIASTO, L’OREAL, MERCK, MINI, NESTLE, OPTIMĘ (BGŻ), PLUSA, PKO (BP), POLPHARMĘ, RADIO ESKA, SAP, SIÓDEMKĘ, SOPLICĘ (WTK), UNIQĘ, YOPLAIT, VANISH, VOLKSWAGEN BANK DIRECT, VTS, WAWEL. Pozostawił sobie w rezerwie kilka specjalnych liter jako wyzwanie na później.

Współpracował jako wykładowca i szkoleniowiec z Miami Ad School, Akademią SMB, Szkołą Mistrzów Reklamy czy Akademią KTR. Twórca kategorii festiwalowej Active Advertising.

Efektem tego podejścia do zawodu jest unikalny, autorski program szkoleniowo treningowy poświęcony kreatywności czyli twórczemu myśleniu „Nie rozumiemy się bez słów”. Program służy pokazaniu praktycznych i skutecznych metod sterowania kreatywnością własną i innych, rozwijania jej i korzystania z niej na co dzień. Ma on również oswoić pojęcie KREATYWNOŚCI i pozbawić je ambiwalencji jakiej nabawiło się ostatnimi laty.

Aktualnie w ramach własnej firmy pakt zajmuje się doradztwem, heurystyką i ratowaniem projektów.

Prowadzi kurs copywriting / art direction