Paulina Moryc
Od 7 lat związana z social media marketingiem, doświadczenie zdobywała w agencjach OS3, Vacaloca i jako freelancer. Obecnie szef działu social media w BlueCloud Interactive. Swój zespół prowadzi od prawie 3 lat, wcześniej przeszła drogę od junior project managera, content designera, specjalisty social media i team leadera. W międzyczasie napisała pracę magisterską o kanałach społecznościowych marek młodzieżowych, a socjologiczne wykształcenie pozwoliło jej szerzej zrozumieć internetowe społeczności i ich potrzeby.
Przeszkoliła kilkunastu juniorów i stażystów na przestrzeni ostatnich lat, prowadzi szkolenia wewnętrzne w agencji i na co dzień dba o rozwój swojego teamu.
W BlueCloud Interactive jej praca skupia się głównie na organizacji pracy działu tak, by była jeszcze bardziej efektywna, a także na tworzeniu i planowaniu strategii komunikacji marek w social media (FB, IG, YT, LinkedIn, TikTok, Twitter) z wykorzystaniem także influencer marketingu i WoMM.
Kluczowi klienci:
Fujifilm, S.C. Johnson, iSpot, Hala Koszyki, Biobazar, Dermedic, Princes, Indigo, Zbyszko, Panasonic, COTY, Philips, Hasbro, Tarczyński i inni.
Prywatnie:
Miłośniczka kynologii i roślin owadożernych, strażniczka internetowych trendów, fanka memów, stała czytelniczka copypast, uczestniczka ok. 300 fejsbukowych grup, kolekcjonerka nieśmiesznych gifów.