Paulina Moryc – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Paulina Moryc

Od 7 lat związana z social media marketingiem, doświadczenie zdobywała w agencjach OS3, Vacaloca i jako freelancer. Obecnie szef działu social media w BlueCloud Interactive. Swój zespół prowadzi od prawie 3 lat, wcześniej przeszła drogę od junior project managera, content designera, specjalisty social media i team leadera. W międzyczasie napisała pracę magisterską o kanałach społecznościowych marek młodzieżowych, a socjologiczne wykształcenie pozwoliło jej szerzej zrozumieć internetowe społeczności i ich potrzeby.

 

Przeszkoliła kilkunastu juniorów i stażystów na przestrzeni ostatnich lat, prowadzi szkolenia wewnętrzne w agencji i na co dzień dba o rozwój swojego teamu.

W BlueCloud Interactive jej praca skupia się głównie na organizacji pracy działu tak, by była jeszcze bardziej efektywna, a także na tworzeniu i planowaniu strategii komunikacji marek w social media (FB, IG, YT, LinkedIn, TikTok, Twitter) z wykorzystaniem także influencer marketingu i WoMM.

 

Kluczowi klienci:

Fujifilm, S.C. Johnson, iSpot, Hala Koszyki, Biobazar, Dermedic, Princes, Indigo, Zbyszko, Panasonic, COTY, Philips, Hasbro, Tarczyński i inni.

 

Prywatnie:

Miłośniczka kynologii i roślin owadożernych, strażniczka internetowych trendów, fanka memów, stała czytelniczka copypast, uczestniczka ok. 300 fejsbukowych grup, kolekcjonerka nieśmiesznych gifów.

Baza wiedzy