Mikołaj Dragović
Ogólnie
Od 10 lat w marketingu strategicznym. Ukończył SGH broniąc pracę o budowaniu marek państw, narodów i organizacji na przykładzie byłej Jugosławii.
Zawodowo
Zawodową przygodę z marketingiem rozpoczął od działu planowania w agencji reklamowej McCann Erickson oraz w najbardziej doświadczonym butiku strategicznym w Polsce – w Stratosferze.
Obecnie jest managerem w jednej z największych firm doradczych na świecie (Deloitte Consulting) w dziale Brand Strategy & Consumer Research.
Prowadzi projekty w zakresie budowania strategii marek, włączając w to pozycjonowania, analizy kulturowe, projekty portfelowe i innowacje produktowe dla największych marek w Polsce.
Podczas dwuletniej pracy w Mediolanie (senior consultant w firmie consultingowej Interbrand) uzyskał unikalne w Polsce doświadczenie w zakresie modeli oceny siły marek i ich finansowej wyceny.
Klienci
Pracował dla takich marek jak Leroy Merlin, Cartoon Network, Grupa Żywiec, Empik, Juventus Turyn, Moleskine, Tymbark, Indykpol, Lavazza, PepsiCo, Pracuj.pl, PKOl, GetIn Noble Bank, IKEA i wiele innych.
Zarządzał międzynarodowymi projektami dla organizacji rządowych i pozarządowych.
Jest współautorem raportu Foresight Kulturowy dla Polski 2020.
Wykłady
Wykłada gościnnie na IED Instituto Europeo di Design oraz w SMR.
Prywatnie
Gra na wiolonczeli, lata szybowcami i jest zaangażowany w działalność charytatywną w ramach Rotary International.
Robi też prawdopodobnie najlepszą carbonarę w Warszawie.