Michał Wełna
Kluczowi klienci:
Orange, T-Mobile, TVN, Nutricia, Danone, Nestle, Starbucks CEE, Microsoft, Żywiec, PZU, A+E Networks CEE, Accenture
Doświadczenie zawodowe:
Zaczynał jako stażysta w agencji Change w 2009 r., poznając od środka działanie agencji reklamowej i pomagając traffikowi w organizacji pracy. Przygodę z mediami rozpoczął w agencji Heureka (obecne VML) w styczniu 2013 r. i przez następne 3 lata przechodził kolejne szczeble od stażysty do senior performance specialist. Wyspecjalizował się w Paid Socialu, czyli reklamie płatnej w mediach społecznościowych, prowadząc zarówno kampanie wizerunkowe, jak i performance.
We wrześniu 2015 r. dołączył do domu mediowego Starcom jako Paid Social Expert, gdzie odpowiadał za edukację pracowników i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie Paid Social wśród 20-osobowego zespołu media plannerów. Składał oferty Paid Socialowe w ramach przetargów oraz wspierał codzienną pracę dla kluczowych partnerów.
W grudniu 2018 r. założył Dom Mediowy Czarna Owca kupujący media w digitalu na 20 rynkach w Europie, Ameryce i Azji. Dostarcza kompleksowych usług z zakresu zakupu oraz planowania mediów, tworzenia strategii, przeprowadzania badań, analityki czy kampanii WOMM.
Wykłady i publikacje:
Prowadził szkolenia dla pracowników we wszystkich agencjach, w których pracował. Jest w 100% praktykiem, dlatego studentów uczy optymalizacyjnych sztuczek i pokazuje praktyczne rozwiązania, zamiast przekazywać wiedzę książkową.