Marcin Dobek
18 lat doświadczenia w komunikacji mediowej i marketingowej.
Doświadczenie
Zaczął od planowania mediów, tworzył strategie mediowe, wprowadzał modelowanie ekonometryczne (pod kątem efektywności działań mediowych i marketingowych), kierował zespołami planującymi i kupującymi dla głównych klientów agencji, implementował działania wprowadzające nowe wartości do firmy (miękki HR), prowadził działania new business – wielokrotnie z sukcesem, osiągnął najwyższe oceny client service w historii MediaCom Warszawa, EFFIE w kategorii long-term dla Actimela oraz wiele innych statuetek dla zespołów, którymi zarządzał.
Ponadto współprojektował restrukturyzację zespołów, wprowadzał nowe systemy: finansowy oraz do pomiaru czasu pracy.
Był również doradcą mediowym i audytorem dla bezpośrednich klientów.
Obecnie pracuje w domu mediowym PHD.
Ma bogate doświadczenie komunikacyjne, począwszy od brandów małych, lokalnych aż po globalne.
Ma w swoim portfolio niemal wszystkie kategorie: żywność, elektronika, telekomunikacja, handel, farby, ogrodnictwo, paliwa, OTC, motoryzacja, zabawki, napoje, banki.
Poza pracą
Prywatnie uwielbia czytać z jednej strony o starożytnym Rzymie, z drugiej wybiega w przyszłość, studiując twórczość science-fiction Izaaka Asimova, opisującą dzieje ludzkości za 20 000 lat.
Słucha pasjami wybrane podcasty.
Gdy jest ładna pogoda, jeździ na rolkach.
Prowadzi kurs planowanie mediów