Magdalena Pilarczyk – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Magdalena Pilarczyk

Doświadczenie

Zdobyte w czterech domach mediowych: MEC, Starcom, Vizeum, Universal MCCann. Od kilkunastu lat w obsłudze Klienta, planowaniu i zakupie mediów.  Wydała w imieniu Klientów ponad 100 milionów złotych.

Rozpoczęła przygodę w mediach od zakupu TV dla Rekitt Benckisera  – klienta mocno telewizyjnego.

A później pracowała dla: NIVEA, Novartis, Panasonic, C&A, TOP SECRET, CEDERROTH, BAKOMA, Podravka, Atlantic, Rainbow Tours, Samsung, REAL (METRO Group), HASBRO, FORTUNA, AVON, Intermarche, DKNY, Goodyear, Allegro, AGITO, FROSTA, Tygodnik Powszechny, Polityka, ORAS, MSD Poland, Stena, BMW, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polskie Młyny, Komagra, BSA Bussines Software, Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej.

Szerokie doświadczenie we współpracy z Klientami z wielu branż pozwala jej nie tylko sprawnie wpierać Klientów, ale także chronić ich przed zagrożeniami.

Ważne jest dla niej zrozumienie Klienta i jego potrzeb. Reszta układa się wtedy sama w logiczną całość.

Wykształcenie

Wykształcenie politechniczne wspiera jej wyobraźnię matematyczną w przewidywaniu konsumpcji mediów przez grupy docelowe, a pasja do życia społecznego pomaga we wspólnym realizowaniu projektów.

Poza pracą

Fanka Bieszczad, leśnych ostępów i spotkań towarzyskich.

Prowadzi kurs planowanie mediów