Magdalena Misztal
Największą motywacją jest dla niej sytuacja, w której słyszy: „Nie da się”.
k i m j e s t
Właścicielka agencji eventowej Events Design.
Z wykształcenia psycholog i doradca zawodowy, ale miłością jej życia są eventy i szkolenia.
d o ś w i a d c z e n i e
Ma ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, wdrażaniu i prowadzeniu projektów, zarządzaniu budżetami, tworzeniu strategii marek i komunikacji, a także organizacji eventów, zdobyte w firmach, będących niekwestionowanymi liderami w swoich kategoriach.
p r z e b i e g k a r i e r y z a w o d o w e j
Przeszła wszystkie szczeble kariery w agencji reklamowej i w jednym z sieciowych domów mediowych w Polsce MediaVest, od pozycji Media Asystent poprzez Media Plannera, Media Managera, Head of TV Buying aż do Dyrektora ds. Komunikacji.
Jako Media Manager uczestniczyła w procesie tworzenia strategii, wprowadzania na rynek i rebrandingu wielu polskich i międzynarodowych marek należących między innymi do takich koncernów jak Mars, Coca-Cola, Unilever, Era GSM. Przygotowała i przeprowadziła w obszarze mediów rebranding marki Idea na Orange.
Przygotowała i przeprowadziła pierwsze badania marketingowe magazynu Zwierciadło (2007) mające na celu określenie potencjału zakupowego rynku magazynów luksusowych. Na ich podstawie opracowała koncepcje zmian zawartości merytorycznej pisma, co w efekcie doprowadziło do wzrostu sprzedaży pisma i reklam.
Swoją przygodę z eventami rozpoczęła w roku 2004 od tworzenia największego w Polsce Międzynarodowego Turnieju Tenisowego Kobiet z cyklu Sony Ericsson WTA Tour – J&S Cup. To na nim po raz pierwszy zagrała Agnieszka Radwańska, otrzymując od organizatorów tzw. „Dziką kartę”.
Jest również współorganizatorem Międzynarodowego Festiwalu Filmu i Sztuki „DWA BRZEGI” w Kazimierzu i Janowcu nad Wisłą, gdzie przez pierwsze dwie edycje piastowała stanowisko dyrektora ds. marketingu i promocji.
W swojej karierze eventowej kreowała, produkowała i współorganizowała wiele prestiżowych eventów, między innymi dla takich marek jak: Danone, Samsung, Mercedes-Benz, Sony Interactive Entertainment Polska czy Orange.
n a g r o d y
W roku 2011 z ramienia Euro RSCG 4D zdobyła nagrodę Golden Arrow w kategorii Experiential marketing – event marketing dla europejskiego wydarzenia w branży gamingowej „WCG 2011 Samsung Euro Championship”.
W roku 2013 po raz kolejny nominowana do nagrody Golden Arrow za organizację i produkcję międzynarodowej wystawy innowacji organizowanej na zlecenie firmy BASF – “BASF Marketplace of Innovation 2013”, już jako samodzielna firma eventowa.
p r a c a t r e n e r a
Swoją przygodę trenerską rozpoczęła od ukończenia Szkoły Trenerów STOP. Prowadzi szkolenia z obszaru evetów, doradztwa zawodowego i komunikacji interpersonalnej.
a p o z a t y m
Pasjonatka trekkingów górskich; zdobywczyni Kilimanjaro i góry Malchin Peak w Mongolii, obecnie rozkochana w Bhutanie i Himalajach.