Katarzyna Dragović – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Katarzyna Dragović

Z wykształcenia filolog angielski i kulturoznawca.

Związana z reklamą od 1993 roku (DMB&B, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, EURO RSCG) na stanowiskach od copywritera do dyrektora kreatywnego.

Doświadczenie zawodowe:

Pracowała dla największych polskich banków, operatorów mobilnych, funduszy emerytalnych i firm międzynarodowych, jak: PKO BP, ING Nationale Nederlanden, Canal+ Cyfra+, Nescafe, Plus GSM, PZU, Danone, Citroen, Vichy, Reckitt Benckiser,  Gillette, KGHM, Algida, Boots, General Motors, Kraft Jacobs Suchard, Master Foods, Tetley, ColaCola, Sterling Health, Commercial Union etc.

Jurorka polskich i zagranicznych konkursów reklamy: New York Festivals, Kreatura, Złote Orły, KTR, POPAi, Kodak Film Festival.

Przedstawicielka branży reklamowej w Komitecie Obchodów Roku Chopinowskiego.

Ambasadorka międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum.

Założycielka i dyrektor kreatywna Szkoły Mistrzów Reklamy – jedynej polskiej zawodowej szkoły reklamy.

Nagrody i publikacje:

Laureatka polskich i międzynarodowych nagród reklamowych: Clio, Epica, Kreatura, Effie, Złote Orły).

Publicystka w polskich i zagranicznych wydawnictwach branżowych: New Moment, Magazine For Art And Advertising, Impact, Pro-Kreacja, Brief, Media&Marketing,

Współautorka książki „Reżyseria filmu reklamowego”.

Wykłady:

Szkoła Mistrzów Reklamy, Miami Ad School Warsaw, Minneapolis College of Art and Design, Łódzka Szkoła Filmowa, UW, SGH, FARA Festival of Creativity, Off Camera.

 

Prowadzi zajęcia na kursie copywriting / art direction

Baza wiedzy