Jo Biernacka
Początki
Dorastając w Warszawie przypadkowo zamiast nauk ścisłych zaczęła studiować sztuki piękne. Na szczęście wyobraźnia pozwoliła jej rozpocząć karierę w reklamie.
Kariera
Została art directorem w złotych latach dziewięćdziesiątych. Jej pierwszą agencją była Ammirati Puris Lintas, a pierwszą nagrodą – Golden Drum w Portoroż za pierwszą w życiu reklamę.
Następnie pracowała w Leo Burnett oraz w G7 (dawniej D’Arcy), gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie marki Heyah. Do tej pory kampania ta jest najbardziej udaną w historii polskiej reklamy, była także nagrodzona w Portoroż (Golden Drum) i Cannes.
Jej kolejne przystanki to Leo Burnett (ponownie), a następnie Ogilvy & Mather, gdzie pracowała jako senior creative, przynosząc wiele kreatywnych nagród dla agencji dzięki kampanii „Fail Hitler” i „Język Polski jest „ĄĘ”.
W 2015 roku dołączyła do zespołu Isobar Polska, a od 2017 roku kieruje całym działem kreatywnym agencji.
Klienci
W swojej karierze pracowała dla klientów, takich jak MetLife, GE Money Bank, AVON, Fiat, Ikea, T-Mobile, Orange, Commercial Union, Unilever, Kraft, Nestle, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, SAB Miller, Provident, Vergin Mobile, Ferrero, Rossmann, Audi, Mc Donald’s i wielu, wielu innych.
Nagrody
Wielokrotnie nagradzana na lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamowych, między innymi Cannes, KTR, EFFIE, Golden Drum, Epica – za kreatywność, skuteczność, innowacyjność, media i rozwiązania PR.
Jest członkiem SAR. Była członkiem jury na lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamowych.
Prywatnie
Nadal mieszka w Warszawie i jest szczęśliwą i dumną matką dwójki dzieci.