Jacek Pawlak – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Jacek Pawlak

Pisarz, dyrektor kreatywny, copywriter, strateg kreatywny, nauczyciel, prezenter, wykładowca, coach, znawca muzyki i filmu, autor Komiksu P.T. Laski, twórca wielu narracji.
W reklamie i komunikacji od zeszłego tysiąclecia do dziś.

Doświadczenie zawodowe:

Copywriter, Creative & Strategic Director, a także Managing Director w międzynarodowych i lokalnych agencjach reklamowych 360°, BTL i Digital (m.in. Young&Rubicam, Grey, DDB, Rapp Collins/touchpoint RC).
Juror w polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywności i efektywności: KTR, ADC*E, EFFIE, Young Creatives Eurobest.
Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy – największego i najbardziej prestiżowego stowarzyszenia kreatywnych w Polsce.
Ekspert w dziedzinie reklamy i komunikacji w radiu, tv i prasie. Przez 3 lata współprowadził godzinną audycję o komunikacji pt. “Reklama Dymna” na antenie radia TOK FM.
Członek Rady Marek Superbrands Polska V i VI edycji.
Chętnie i często współpracuje z organizacjami pozarządowymi i pożytku publicznego.
Autor hasła dla PZPN – Łączy nas piłka. Autor i współautor kilku kultowych kampanii typu Chipsy przyszły, czy No to Frugo.

Nagrody:

27 x KTR, 6 x EFFIE, Film Lions Finalist Cannes Lions, Media Lions National Diploma Cannes Lions, Grand Prix oraz 18 x Złote Orły, Grand Prix oraz 7 x Golden Arrow, 4 x Kreatura, P&G Advertising Award, iDea, Crackfilm, Shorts, IAA Socially Responsible Communications Award, Charity Campaign of the Year, European CSR Award Scheme for Partnerships Innovation and Impact in 2012.

Wykłady:

Certyfikowany Trener Biznesu. Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy oraz w Collegium Civitas. Prezenter na wielu konferencjach, wykładach i szkoleniach.

Poza pracą:

Muzyk, tekściarz, kompozytor. Reprezentował Warszawę na Studenckim Festiwalu Piosenki w Krakowie. Jako pisarz stworzył w 2009 kooperatywny blog muzyczny cogra.pl. Aktualnie ma w dorobku 100 tekstów. Autor, pisarz i rysownik Komiksu P.T. Laski. Komiks był wystawiany na prestiżowej wystawie zbiorowej “Ilustracja 2012 O-Kupować” pod kuratelą Anny Zimeckiej, Agaty “Endo” Nowickiej, Marii Zaleskiej i Przemka “Trusta” Truścińskiego.

Wykształcenie:

Studiował filozofię na Uniwersytecie Warszawskiem. Co ukonstytuowało jego podejście do wszystkiego. Najmocniej fascynowała go filozofia chrześcijańska oraz estetyka. Pracę końcową z estetyki filmowej obronił na najwyższą ocenę przewidując w niej Prostą historię Davida Lyncha.

Mocne strony:

Myślenie. Pisanie. Tworzenie. Mentoring. Kreacja & Strategia.

Prowadzi kurs copywriting / art direction