Dominika Dworak
Ekspert od PR i mediów społecznościowych z 8 -letnim doświadczeniem w branży, szkoleniowiec, publicysta.
Kluczowi klienci:
IKEA, Microsoft, Coca-Cola Company, Hochland, Heineken, L’Oreal, LG, Leroy Merlin, LG, Lotos, JW Construction, Procter&Gamble, Praktiker Polska.
Doświadczenie zawodowe:
zaczynała jako dziennikarka w opiniotwórczym magazynie „Media i Marketing Polska”, gdzie odpowiadała za tematy związane z agencjami PR, reklamowymi i interaktywnymi, grupami radiowymi oraz branżą FMCG. Następnie jako PR Manager odpowiadała za działania public relations Grupy OS3, wspierając jednocześnie zarząd w zdefiniowaniu i realizacji polityki wizerunkowej spółki.
W 2010 dołączyła do agencji reklamowej K2 Internet SA, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie kompetencji Social Media oraz zbudowanie działu odpowiedzialnego za takie projekty. Brała udział w przetargach, pozyskiwaniu nowych klientów oraz budżetowaniu projektów Social Media. W sierpniu 2012 roku objęła stanowisko ePR & Social Media Directora w agencji PR Martis Consulting, gdzie odpowiadała za zbudowanie działu ePR, wdrożenie kompetencji ePR, Social Media i WoMM oraz pozyskanie klientów do tego typu projektów. Następnie jako Interactive Director zarządzała działem Interactive agencji reklamowej Communication Unlimited, aby w kolejnym kroku objąć stanowisko Group Account Managera w 24/7Communication, gdzie odpowiadała za team pracujący dla Procter&Gamble.
Obecnie zarządza własną agencją – Communication Lab – oferującą usługi z zakresu social media, content marketingu i Public Relations.
Wykłady i publikacje:
Jest wykładowcą i szkoleniowcem z zakresu Social Media Marketingu, regularnie publikuje artykuły eksperckie w mediach poświęconych rynkowi PR, reklamy i marketingu.
Prowadzi szkolenie social media manager