Bartosz Gryś
Senior Copywriter, absolwent Szkoły Mistrzów Reklamy
Sukcesy:
Trzy razy w zespole najlepszej agencji roku: 2006, 2008, 2009 wg Media & Marketing.
Dwie nagrody Effie: 2015 (kampania Play w kategorii BIZNES), 2016 (kampania Play, CAŁOKSZTAŁT).
Współtwórca kampanii dla Play, która zwiększyła liczbę abonentów z 3 do 13 milionów w ciągu 7 lat.
Doświadczenie:
Euro RSCG Warsaw (2005)
Cytryna (2006)
Szkoła Mistrzów Reklamy (2007- absolwent pierwszego rocznika)
Testardo Red Cell (2006-2007)
Grandes Kochonos, (2007- 2017)
Upside (obecnie)
Wybrane zrealizowane kampanie:
Play Celebryci (m.in. Marcin Prokop, Michał Żebrowski, Krzysztof Hołowczyc, Mumio, Marcin Gortat, Kuba Błaszczykowski, Agnieszka Radwańska, Czesław Mozil, Kamil Bednarek); Play Fresh 2010; Play News 2014; Bank BGŻ; Podwyżka na Bank 2010; Aviva, Kula 2010; Home.pl; Las 2010; Henryk Kania, Polacy swoje jedzą 2014; Bros, Przytnij komara 2008; Lotto, Szczęście częściej 2006; Lotto, Żeby wygrać, trzeba grać 2006; Wedel, Stworzony dla dzieci 2015
Wyznawana filozofia reklamy:
Dobra reklama prowokuje intelektualnie i spełnia dwa warunki:
- Warunek konieczny: reklama musi sprzedawać.
- Warunek wystarczający: reklama musi intrygować/bawić/wzbudzać refleksję.
Reklama bez warunku wystarczającego będzie jedynie nudną informacją handlową.
Bez warunku koniecznego, nie będzie miała sensu.
Zainteresowania:
Podróże… w czasie.