Bartosz Gryś – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Bartosz Gryś

Senior Copywriter, absolwent Szkoły Mistrzów Reklamy

Sukcesy:

Trzy razy w zespole najlepszej agencji roku: 2006, 2008, 2009 wg Media & Marketing.

Dwie nagrody Effie: 2015 (kampania Play w kategorii BIZNES), 2016 (kampania Play, CAŁOKSZTAŁT).

Współtwórca kampanii dla Play, która zwiększyła liczbę abonentów z 3 do 13 milionów w ciągu 7 lat.

 

Doświadczenie:

Euro RSCG Warsaw (2005)

Cytryna (2006)

Szkoła Mistrzów Reklamy (2007- absolwent pierwszego rocznika)

Testardo Red Cell (2006-2007)

Grandes Kochonos, (2007- 2017)

Upside (obecnie)

 

Wybrane zrealizowane kampanie:

Play Celebryci (m.in. Marcin Prokop, Michał Żebrowski, Krzysztof Hołowczyc, Mumio, Marcin Gortat, Kuba Błaszczykowski, Agnieszka Radwańska, Czesław Mozil, Kamil Bednarek); Play Fresh 2010; Play News 2014; Bank BGŻ;  Podwyżka na Bank 2010; Aviva, Kula 2010; Home.pl; Las 2010; Henryk Kania, Polacy swoje jedzą 2014; Bros, Przytnij komara 2008; Lotto, Szczęście częściej 2006; Lotto, Żeby wygrać, trzeba grać 2006; Wedel, Stworzony dla dzieci 2015

 

Wyznawana filozofia reklamy:

Dobra reklama prowokuje intelektualnie i spełnia dwa warunki:

  1. Warunek konieczny: reklama musi sprzedawać.
  2. Warunek wystarczający: reklama musi intrygować/bawić/wzbudzać refleksję.

Reklama bez warunku wystarczającego będzie jedynie nudną informacją handlową.

Bez warunku koniecznego, nie będzie miała sensu.

 

Zainteresowania:

Podróże… w czasie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Baza wiedzy