Artur Wójcik
Strateg mediowy, wsłuchujący się w otoczenie w poszukiwaniu prawdziwych insightów konsumenckich.
Trener-wykładowca.
Kucharz.
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Do branży reklamowej trafił prosto z uczelni i jest w niej nieprzerwanie do dziś.
Ekspert w dziedzinie planowania mediów i komunikacji w mediach online i offline. Odpowiedzialny za stworzenie i prowadzenie strategicznego hubu dla pięciu rynków CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia) dla jednego z sieciowych klientów.
Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, absolwent Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR. Juror w konkursie Innovation Award Media Trendy. Autor czterech kampanii nagrodzonych EFFIE, ostatnio za polski launch platformy SVOD Showmax.
Ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe – od media asystenta po Strategic Planning Directora – zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych i mediowych (JWT, Young&Rubicam/The Media Edge, MediaVest, MediaCom, MullenLowe MediaHub, OMD) pracując m.in. dla: UPC, Unilever, P&G, Danone, Showmax, Podravka, Provident, Suzuki, OBI, Leroy Merlin, Telepizza, Energa, Decathlon, Provident, Berlin Chemie-Menarini, GSK a także, jako Media Manager, w Santander Bank Polska (wcześniej Bank Zachodni WBK).
Jego alter ego poza pracą to szef (swojej domowej) kuchni, specjalizujący się w odtwarzaniu smaków przywiezionych z podróży.