Anna Gorczyca
Ekspert z zakresu planowania i zakupu mediów, a także tworzenia strategii komunikacji w mediach. W strategiach stawia na zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, ale to liczby są podstawą do wnioskowania. Otwarta na nowe wyzwania i rozwój wiedzy, w trudnych sytuacjach poszukuje rozwiązań.
Doświadczenie
Group Account Director w OMD Marcoscope odpowiedzialna za współpracę z klientami takimi jak: UPC Polska, Warner Bros, Strauss Café czy HP. Karierą rozpoczęła w MPG (obecnie HAVAS) pracując dla klientów z branży kosmetycznej, farmaceutycznej, a także realizując kampanie direct response dla sektora ubezpieczeń. Współpraca z Liberty Direct przy wprowadzeniu marki na rynek zaowocowała nagrodą Effie w kategorii Launch. Od 2010 roku jako Manager odpowiadała za obsługę i rozwój strategii komunikacji mediowej dla marek z portfolio L’Oreal Polska (Vichy, marki luksusowe). Od 2013 roku związana z Grupą OMD jako Group Account Director, odpowiadała za współpracę miedzy innymi z Perfetti van Melle, Hipp Polska, Cederroth.
Wykłady
Wykładowca Podyplomowych Studiów Reklamy w Szkole Głównej Handlowej. Autorskie warsztaty z zakresy strategii mediowej i planowania mediów.
Wykształcenie
Absolwentka Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Marką na SGH. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, specjalizacja – Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze.
Poza pracą
Świetnie zorganizowana mama trójki dzieci. Uwielbia wszelkie zajęcia plastyczne i manualne – od malowania, poprzez decoupage do szycia na maszynie. Aktywny wypoczynek i podróże dodają sił i energii, którą w pozostałym czasie wolnym przeznacza na rozwój osobisty i naukę nowych rzeczy.
Prowadzi kurs media planning