Anna Elwart
Strateg digitalowy. Pasjonatka internetów, policzalności i codziennych wyzwań, jakie przed marketerami stawia rynek reklamy. Wierzy, że reklama może i powinna nieść wartość konsumentom. Aktywna obserwatorka rozwoju sharing economy.
Energia. Entuzjazm. Elwart.
Doświadczenie zawodowe:
Digital Strategy Director w ramach grupy OMD Polska. Wspiera agencje: Digital Resolution, OMD, PHD, Easymedia oraz Media DDB & Tribal. W ramach struktur grupy zarządza specjalistycznym zespołem planowania i strategii, który realizuje kampanie online dla marek takich jak: Renault, McDonald’s, Pandora, Nivea, Etam, E.Wedel i wielu innych. Pracowała zarówno po stronie domu mediowego, agencji specjalistycznej jak i sieci reklamy internetowej.
Ekspertka w dziedzinie reklamy digitalowej z wieloletnim doświadczeniem w performance marketingu oraz w działaniach niestandardowych brand advertising.
Nagrody i certyfikaty:
Certyfikowany ekspert w obszarach: Google Analytics Individual Qualification, IAB DIMAQ , Google AdWords, DoubleClick Campaign Manager, DoubleClick Search, Google Shopping. Zwyciężczyni IV edycji programu stażowego Agory „Rośnij z nami”.
Wykłady:
Organizator i wykładowca Akademii Digital Revolution (program grupy Omnicom rozpoczęty w 2017), prelegentka IAB Week’ów w 2017, współorganizatorka warsztatów prowadzonych we współpracy z Google w ramach projektów dla firm z branży kultura, moda oraz branży budowlanej w 2016. Prowadziła wykłady dodatkowe dla kół marketingu m.in. na SGH.
Poza pracą:
Uwielbia podróże małe i duże. Ogląda zbyt dużo YouTube i nowych serialowych produkcji. Pozostały czas lubi inwestować w rozwój osobisty i zawodowy. Podejmuje wyzwania i szuka granic.
Wykształcenie:
Ukończyła magisterskie studia managerskie z zakresu zarządzania, ze specjalizacją E-biznes, na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentką Filozofii (specjalizacja: Etyka społeczna) oraz Politologii (specjalizacja: Europeistyka) na Uniwersytecie Gdańskim.
Potrafi wydobyć z ludzi to, co w nich najlepsze. Pomaga innym znaleźć ich silne strony i pewność siebie w pracy.
Prowadzi kurs media planning