Agnieszka Klimczak – Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Agnieszka Klimczak

Obecnie

Dyrektor kreatywna FCB Bridge2Fun

Poprzednio

Dyrektor kreatywna J. Walter Thompson Group Poland

Początki

Zaczęła pracę w reklamie, kiedy nikt nie myślał jeszcze o parytetach, bo wszyscy zastanawiali się głównie, jak wymyślić świetny print. Jeden z jej pierwszych printów wygrał polską edycję Young Creatives i stał się biletem do Cannes.

Nagrody

Potem przyszły „dorosłe” nagrody – ma na koncie ponad 20 nagród KTR, w tym Grand Prix KTR w 2016 za projekt „Remember”. W 2015 zdobyła pierwszego w historii lwa w Cannes dla agencji FCB Warsaw, w 2017 stworzony dla AXA projekt SmartBell znalazł się pośród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie i był nominowany do Cannes Innovation Lions, zdobywając 2 lwy, a także 2 Grand Prix na Festiwalu Golden Drum.

Credo

Nadal wierzy, że w reklamie liczy się pomysł. Bardziej niż medium. I bardziej nawet niż parytety.

Baza wiedzy