Adam Samsel
Doświadczenie
Od 15 lat w marketingu, komunikacji i mediach. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Gazecie Wyborczej i Onet.pl. Od 2006 roku jest związany z agencjami reklamowymi: zaczął w G7, potem był Young&Rubicam, PZL, Leo Burnett. Obecnie dyrektor działu strategii agencji K2. Tworzył strategie komunikacji m.in. dla Procter&Gamble, Samsung, T-Mobile, Heyah, PZU, Citibank, Tesco, Chevrolet, Danone, czy Kompanii Piwowarskiej (Żubr, Debowe). Kampanie, które realizował to m.in. „Eksperci” dla Tesco, „Mały Głód” dla Danio, „Pleciemy”, „LuźneGadki”, „Jak minął dzień” dla Heyah oraz „Zostań Legendą” i „Pięknie Proste” dla Samsunga.
Nagrody
W swojej karierze zawodowej został czterokrotnie nagrodzonym statuetką Effie (3 srebra i 1 brąz).
Prowadzi kurs strategia komunikacji marki