Potrzebujesz reklamy, ale masz mikroskopijny budżet? A może po prostu życzysz sobie świeżego, niekonwencjonalnego podejścia?
Nic tak nie uczy jak działanie w realnych warunkach, dlatego nasi studenci często realizują kampanie dla prawdziwych klientów, oczywiście pod opieką swoich instruktorów – specjalistów z branży reklamowej. Za swoją pracę nie pobierają wynagrodzenia (chyba, że klient sam zechce się odwdzięczyć).
Do tej pory w ramach zajęć zrealizowaliśmy projekty dla następujących firm i organizacji:
Adamed – film
Państwowa Inspekcja Pracy – film, 4 plakaty, prasa, bannery, kalendarz (z sesją fotograficzną)
Fundacja Krwinka – film
Hospicjum dla Dzieci – billboard
Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej – film
Krajowa Rada do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii – 3 filmy, strona www, gadżety
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce – film, 2 spoty radiowe
Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich – 2 filmy, 3 spoty radiowe
Bank Mleka Kobiecego – 2 filmy, strona www, akcja PR, gadżet
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – film, spot radiowy, plakat, strona
Akademia Leona Koźmińskiego – radio, film
A może chciałbyś, aby kilkudziesięciu fanów reklamy nakręciło kilka, a nawet kilkanaście filmów o Twojej marce / produkcie / usłudze / idei?
Zachęcamy do zasponsorowania Warsztatów Filmu Reklamowego. Warsztaty są bezpłatne dla uczestników. W ich trakcie wykorzystujemy twórczy potencjał kilkudziesięciorga osób, fanów reklamy, którzy ucząc się, pracują na „żywej tkance”. W ramach kilkudniowych warsztatów uczestnicy pod okiem specjalistów z branż reklamowej i filmowej tworzą scenariusze według briefu, dostarczonego przez sponsora, a następnie na ich podstawie kręcą filmy.
Dotychczas prowadziliśmy warsztaty sponsorowane przez następujące firmy:
CocaCola – powstało 10 filmów
Ikea – powstało 11 i 14 filmów (warsztaty zorganizowane były dwukrotnie)
Zepter – powstało 19 filmów
Frugo – powstało 13 filmów
Black – powstało 11 filmów
Mastercard – powstało 16 filmów
Społeczna Akademia Nauk – powstało 6 filmów
Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii – powstało 8 filmów
Korzyści dla sponsora:
Uzyskanie kilku do kilkunastu filmów reklamowych do umieszczenia w Internecie lub wyświetlania przy rozmaitych okazjach. Niektóre filmy, po drobnych modyfikacjach, mogą się nadawać do emisji w kinach lub TV.
Świeże spojrzenie na produkt lub markę. Uczestnicy warsztatów są fanami reklamy, ale nie pracują w agencjach reklamowych.
Stworzenie spontanicznych ambasadorów marki. Przez ponad miesiąc kilkaset osób z zaangażowaniem zajmuje się naszą marką, dyskutuje o niej z rodziną i znajomymi i angażuje się w rozpowszechnianie filmów w Internecie.
CSR – sponsorując warsztaty firma przyczynia się do upowszechniania kultury filmowej i wiedzy o marketingu wśród młodych ludzi, którzy nie mogą sobie pozwolić na drogie szkoły.