Social media marketing szkolenie
Żyjemy w erze mediów społecznościowych. Nie tylko ze względu na zawrotne tempo przyrostu liczby użytkowników social media, ale również w kontekście ich rosnącej pozycji w mediamiksie. Coraz więcej użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje zainteresowanie oficjalnymi profilami marek lub firm. Marketerzy zaś planują w kolejnych latach zwiększać budżety na działania w social mediach.
W „erze społeczności” warto wiedzieć, co tak naprawdę mamy na myśli mówiąc o komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Dlatego proponujemy ci szkolenie social media. Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w social mediach, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi. Oprócz teorii zapewnimy ci również praktykę! Przygotujesz strategię działań w social media dla konkretnej marki. Nauczysz się przygotowania kanału komunikacji na najpopularniejszych platformach społecznościowych – krok po kroku. Mówiąc po prostu– pokażemy ci „jak to się robi” w social mediach!
Jeżeli więc widzisz się jako profesjonalny social media manager, a nie bardzo wiesz od czego zacząć – zacznij od kursu pod okiem praktyków social media.
Czego nauczysz się w trakcie szkolenia zarządzanie mediami społecznościowymi
P R O G R A M
Spotkanie I
Strategiczne elementy pracy w przestrzeni social media. Kluczowe pojęcia i trendy, podstawy strategii i taktyki komunikacji w mediach społecznościowych.
Warsztaty – analiza kanałów społecznościowych marek, dyskusja o trendach.
Spotkanie II
Strategia – cd.
Kluczowe elementy tworzenia planu obecności marki w mediach społecznościowych. Określanie wskaźników efektywności komunikacji.
Taktyki komunikacji na Facebooku. Rodzaje contentu, dos and don’ts, best practices w komunikacji na Facebooku.
Warsztaty – rekomendowanie zmian w działaniach marki na FB. Obsługa najpopularniejszych kanałów social media – zakładanie kanałów marki.
Spotkanie III
Content w social media. Specyfika poszczególnych sieci społecznościowych (Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin, Tik Tok, Pinterest) oraz best practices. Jak wypracować spójną ideę komunikacji w wielu kanałach, jak współpracować z różnymi rodzajami Influencerów.
Warsztaty – analiza contentu znanych marek, tworzenie contentu, inspiracje.
Spotkanie IV
Techniczne aspekty pracy z serwisami społecznościowymi. Rola Community Managera. Na co pozwala regulamin Facebooka. Jakie narzędzia przydadzą się w codziennej pracy. Raportowanie, analizowanie wyników. Business manager w praktyce.
Warsztaty – praca na statystykach treści, ocena działań i ich skuteczności na kanałach social media marki.
Spotkanie V
Paid Social – tajniki płatnej reklamy na Facebooku. Formaty, możliwości targetowania, wykorzystanie piksela Facebooka do precyzyjnego pomiaru efektywności działań. Warsztaty – kontynuacja pracy nad własną strategią.
Spotkanie VI
Paid social – cd. Pozyskiwanie leadów, poszukiwanie odbiorców najbardziej podobnych do konkretnej, idealnej grupy docelowej… i wiele, wiele więcej. Warsztaty – zakończenie pracy nad własną strategią.
Opłata za kurs social media:
1 x 4000 lub 2 x 2200 zł
Promocje: patrz w zakładce Czesne.
DATY ZJAZDÓW jesień 2022/wiosna 2023:
PAŹ 2022 – 9,30
LIS 2022 – 27
GRU 2022 – 4
STY 2023 – 22
LUTY 2023 – 12
Korzyści z uczestnictwa w kursie zarządzania social media
- trudno znaleźć pracę w reklamie bez wiedzy o tym, jak działają media społecznościowe.
- szkolenie z social media da ci solidne, szerokie przygotowanie do pracy w agencji reklamowej i social mediowej, a także do profesjonalnego prowadzenia mediów społecznościowych każdej firmy
- dowiesz się, jak przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową dowolnej marki / produktu/usługi bez ogromnych nakładów mediowych w social media
Dlaczego warto wybrać szkolenie z social media w SMR
- jedyne w Polsce szkolenie z social media kompleksowo poruszające tematy związane z mediami społecznościowymi
- wiedza o najważniejszych aspektach komunikacji w social mediach
- wiedza przekazana przez doświadczonych praktyków, którzy na co dzień prowadzących kampanie w social mediach
- ciekawe prezentacje, wykłady, ćwiczenia i warsztaty, ugruntowujące wiedzę
Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na szkolenie zarządzanie mediami społecznościowymi
Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na szkolenie social media z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/