planowanie mediów – Szkoła Mistrzów Reklamy {

planowanie mediów

Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą

Chcesz skutecznie działać w świecie kampanii reklamowych? Umieć efektywnie wykorzystać budżet mediowy? Zależy Ci na dobrym dopasowaniu strategii mediowej do potrzeb twoich lub twoich Klientów? Chciałbyś doskonalić pisanie czytelnych briefów mediowych, wyciągać wnioski z badań, żeby maksymalizować efekty, lepiej dopasować materiały kreatywne? A może chciałbyś ocenić czy oferty mediowe, które otrzymujesz, są dobrze dopasowane?

Zapraszamy na jedyny w Polsce kurs dotyczący efektywnego planowania i zakupu mediów.

Kurs pomoże ci pozyskać i udoskonalić wiedzę z zakresu planowania i zakupu kampanii reklamowych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych mediów. Dowiesz się między innymi:

– o trendach w konsumpcji mediów i o wydatkach na nie

– o tym, jak tworzyć czytelne briefy dla domów mediowych

– o narzędziach służących do planowania mediów

– o parametrach mediowych

– o tym, jak przebiega proces planowania

– o roli poszczególnych mediów w komunikacji

– o planowaniu i zakupie kampanii,

– o metodach badania skuteczności kampanii offline i online

– o planowaniu działań w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań

– o współpracy z domami mediowymi oraz nadawcami.

Na kurs składają się prezentacje i ćwiczenia – w sumie 48 godzin lekcyjnych rozłożonych na 6 spotkań. Zajęcia prowadzą doświadczeni pracownicy domów mediowych.

 

P R O G R A M

Spotkanie I

  • Rola domu mediowego w kampanii reklamowej. Proces planowania mediów.

Spotkanie II

  • Telewizja – siła medium w kampanii reklamowej. Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych.

Spotkanie III

  • Planowanie i zakup kampanii internetowych. Facebook & Google – planowanie, strategia, możliwości.

Spotkanie IV

  • Kampania reklamowa w prasie codziennej i magazynowej. Reklama Out of Home Media. Planowanie i zakup radia i kina.

Spotkanie V

  • Marketing zintegrowany a planowanie mediów. Rekomendacja strategii komunikacji mediowej – warsztaty.

Spotkanie VI

  • Badania skuteczności i audyt.

 

 

Opłata za kurs:
1 x 3800 lub 2 x 2000 zł

Promocje: patrz w zakładce Czesne.

Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na kurs planowanie mediów

Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na kurs planowanie mediów z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/

Opinie uczestników o kursie planowanie mediów

„Chciałabym serdecznie podziękować za możliwość udziału w Kursie Media Planingu. Nie spodziewałam się, że będzie on aż tak bardzo odpowiadał na moje potrzeby i będzie prowadzony na tak wysokim poziomie. Cieszę się niezmiernie, że mogłam być częścią tego kursu i poznać tak wiele ciekawych prowadzących.”

Ewa

„Jeśli chodzi o zajęcia z planningu to powiem krótko: REWELACJA! Magda i Krzysiek przygotowali się świetenie, powiedzieli mnóstwo ciekawych rzeczy i naprawdę żałuję, że mieliśmy tylko 3h z nimi 🙂 Zajęcia z Tomkiem trochę mniej ciekawe, ale może to kwestia tego jak zaczarowali mnie ludzie z Saatchi ;)”

Dagmara

Kto prowadzi kurs planowanie mediów