Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą
Chcesz skutecznie działać w świecie kampanii reklamowych? Umieć efektywnie wykorzystać budżet mediowy? Zależy Ci na dobrym dopasowaniu strategii mediowej do potrzeb twoich lub twoich Klientów? Chciałbyś doskonalić pisanie czytelnych briefów mediowych, wyciągać wnioski z badań, żeby maksymalizować efekty, lepiej dopasować materiały kreatywne? A może chciałbyś ocenić czy oferty mediowe, które otrzymujesz, są dobrze dopasowane?
Zapraszamy na jedyny w Polsce kurs dotyczący efektywnego planowania i zakupu mediów.
Kurs pomoże ci pozyskać i udoskonalić wiedzę z zakresu planowania i zakupu kampanii reklamowych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych mediów. Dowiesz się między innymi:
– o trendach w konsumpcji mediów i o wydatkach na nie
– o tym, jak tworzyć czytelne briefy dla domów mediowych
– o narzędziach służących do planowania mediów
– o parametrach mediowych
– o tym, jak przebiega proces planowania
– o roli poszczególnych mediów w komunikacji
– o planowaniu i zakupie kampanii,
– o metodach badania skuteczności kampanii offline i online
– o planowaniu działań w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań
– o współpracy z domami mediowymi oraz nadawcami.
Na kurs składają się prezentacje i ćwiczenia – w sumie 48 godzin lekcyjnych rozłożonych na 6 spotkań. Zajęcia prowadzą doświadczeni pracownicy domów mediowych.
P R O G R A M
Spotkanie I
- Rola domu mediowego w kampanii reklamowej. Proces planowania mediów.
Spotkanie II
- Telewizja – siła medium w kampanii reklamowej. Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych.
Spotkanie III
- Planowanie i zakup kampanii internetowych. Facebook & Google – planowanie, strategia, możliwości.
Spotkanie IV
- Kampania reklamowa w prasie codziennej i magazynowej. Reklama Out of Home Media. Planowanie i zakup radia i kina.
Spotkanie V
- Marketing zintegrowany a planowanie mediów. Rekomendacja strategii komunikacji mediowej – warsztaty.
Spotkanie VI
- Badania skuteczności i audyt.
DATY ZJAZDÓW:
PAŹ 2022 – 2,23
LIS 2022 – 20
GRU 2022 –11
STY 2023 –15
LUTY 2023 – 4
Opłata za kurs:
1 x 4000 lub 2 x 2100 zł
Promocje: patrz w zakładce Czesne.
Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na kurs planowanie mediów
Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na kurs planowanie mediów z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/
Opinie uczestników o kursie planowanie mediów
„Chciałabym serdecznie podziękować za możliwość udziału w Kursie Media Planingu. Nie spodziewałam się, że będzie on aż tak bardzo odpowiadał na moje potrzeby i będzie prowadzony na tak wysokim poziomie. Cieszę się niezmiernie, że mogłam być częścią tego kursu i poznać tak wiele ciekawych prowadzących.”
Ewa
„Jeśli chodzi o zajęcia z planningu to powiem krótko: REWELACJA! Magda i Krzysiek przygotowali się świetenie, powiedzieli mnóstwo ciekawych rzeczy i naprawdę żałuję, że mieliśmy tylko 3h z nimi 🙂 Zajęcia z Tomkiem trochę mniej ciekawe, ale może to kwestia tego jak zaczarowali mnie ludzie z Saatchi ;)”
Dagmara