event management – Szkoła Mistrzów Reklamy {

event management

Kurs event management przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą się zawodowo zajmować niełatwym zadaniem planowania, organizacji i kontroli przebiegu wszelkiego rodzaju imprez.

Event Management to promowanie marek, firm, idei. To organizacja degustacji nowej Lavazzy w galeriach handlowych, ale także CokeLiveFestival, czy wreszcie Euro 2012. To także organizacja ogólnopolskiego kongresu wielkiej partii, czy ogólnoświatowego zjazdu lekarzy onkologów.

Często praca eventowca zaczyna się od budowy marki i strategii jej komunikacji. Powinien więc być on ekspertem od strony strategicznej, kreatywnej, technicznej i logistycznej. W zakres jego działań wchodzi zaprojektowanie wydarzenia, napisanie jego scenariusza, skosztorysowanie go, produkcja, nadzór jego przebiegu. Jest to więc zawód wymagający sporej wiedzy i wielu umiejętności.

Podobno eventowcem trzeba się urodzić. Trzeba lubić sytuacje prawie bez wyjścia i umieć sobie w nich poradzić. Trzeba umieć zaplanować imprezę wpisującą się w strategię komunikacji marki, bądź też opracować strategię całkiem nową. Trzeba napisać scenariusz niezwykłej imprezy, skalkulować koszty i stawić czoła niesolidnym podwykonawcom. Trzeba opracować wszystko w najdrobniejszych szczegółach, a jednocześnie być gotowym na wielką improwizację, jeśli coś nie zaskoczy. Wielu rzeczy można się jednak nauczyć. W naszej szkole uczyć się będziesz wyłącznie od praktyków, najlepszych profesjonalistów w swojej dziedzinie. Kurs event manager będzie więc jednocześnie możliwością poznania potencjalnych pracodawców i partnerów zawodowych.

Każde zagadnienie jest oparte na przykładach z życia trenera lub przykładach branżowych.

Większość omawianych zagadnień jest zakończona ćwiczeniami utrwalającymi wiedzę lub prezentacją materiałów pokazowych.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia event manager

październik
2

Czym jest Event Marketing. Kim jest Event Manager. Perspektywy zawodowe.

  1. Wprowadzenie, założenia i cele kursu
  2. Event marketing, jego rola i znaczenie w strategii firmy
  3. Grupy docelowe eventów i ich charakterystyka
  4. Charakterystyka, rola oraz cel eventu na przykładach realizacji polskich i zagranicznych
  5. Zawód event manager, event producent czy creative event manager– perspektywa zawodowa, jak wygląda praca w agencji i korporacji, kompetencje i zakres obowiązków, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej i mieć ciekawe CV.
  6. Branża eventowa – jakiego rodzaju podmioty działają na polskim rynku eventów, rynek dostawców i usług.
  7. Warsztat: Sprawdź czy jest dla ciebie miejsce na rynku eventów. Do jakiej pracy masz predyspozycje? Jakie stanowisko byłoby dla ciebie najlepsze.
październik
23

Strategia i koncepcja kreatywna eventu. Oferta eventowa.

  1. Budowanie strategii event marketingowej – analiza sytuacji klienta, formułowanie celów, KPI eventów
  2. Dlaczego event marketing stał się jednym z kluczowych punktów w strategii marketingowej firmy, case study
  3. Kreacja eventowa, czym jest, jak tworzyć innowatorskie kreacje na przykładach polskich i zagranicznych eventów; analiza na co zwracać uwagę, co było kreatywne
  4. Kreacja a budżet
  5. Tworzenie koncepcji kreatywnej eventu –analiza briefów eventowych, tworzenie briefów, 3 techniki kreatywnego myślenia
  6. Tworzenie i sprzedaż oferty eventowej – struktura dobrej prezentacji, skuteczne techniki sprzedaży i tworzenia efektów WOW na spotkaniu z klientem
  7. Warsztat: Wypracowanie koncepcji kreatywnej na event w oparciu o briefy
listopad
20

Zarządzanie projektem eventowym

  1. Zarządzanie projektem eventowym – obszary zarządzania, na co zwracać uwagę w każdej fazie życia projektu eventowego, metodologia zarządzania projektem
  2. Jak być dobry account managerem – praca z klientem, podwykonawcami. Jak się komunikować na co zwracać uwagę, budowanie własnego wizerunku w branży
  3. Dokumenty eventowe: agenda, scenariusz, harmonogram, kosztorys, procedury eventowe, eventowa check lista
  4. Skuteczna promocja eventu
  5. Budżetowanie projektu – polityka wynagrodzeń, formy rozliczenia, pułapki niedoszacowania, regulacje podatkowe
  6. Sytuacje kryzysowe – analiza ryzyka, tworzenie protokołów kryzysowych
  7. Zwrot z inwestycji, jak oszacować efektywność kosztową i wizerunkową projektu
  8. Zamknięcie projektu – podsumowanie oraz raporty wewnętrzne i klienckie
  9. Warsztat: Tworzenie harmonogramu wydarzenia na podstawie wypracowanej wcześniej koncepcji eventu
grudnia
11

Lokalizacja eventowa, scenografia eventowa, catering

  1. Wybór lokalizacji to podstawa – rodzaje lokalizacji eventowych, przykłady ciekawych i nietypowych obiektów eventowych, jak szukać lokalizacji w sieci, czy warto korzystać z venue findera
  2. Jak pracować z obiektami – o co warto zapytać, analiza zagrożeń organizacyjnych
  3. Catering eventowy – na co zwracać uwagę wybierając firmę cateringową, formy serwowania cateringu, przykłady atrakcji gastronomicznych
  4. Scenografia eventowa – rodzaje elementów scenograficznych, przykłady ciekawych realizacji z całego świata, jak efektywnie zaaranżować przestrzeń na evencie, wizualizacje 3D, skuteczne rozwiązania na małe eventy
  5. Warsztat: stworzenie oprawy scenograficzno-cateringowej eventu
stycznia
15

Technika eventowa. Management artystyczny

  1. Technika eventowa – rodzaje konstrukcji scenicznych, multimedia i ich wykorzystanie do budowania efektu WOW, efekty świetlne, rodzaje urządzeń oświetleniowych, nagłośnienie eventowe
  2. Atrakcje eventowe – psychologia rozrywki, najciekawsze atrakcje ostatnich lat, nowinki technologiczne: multimedialne i interaktywne, gdzie szukać inspiracji na atrakcje eventowe
  3. Management artystyczny -kiedy zatrudniać celebrytę/artystę/konferansjera na event, jak z nim pracować, hospitality gwiazd, manager artysty – wróg czy sprzymierzeniec. Na co zwracać uwagę pracując z artystą zagranicznym. Umowy i obowiązki prawne.
  4. Dokumentacja foto i video – co powinien zawierać brief dla ekipy foto i video, możliwości prawne eksploatacji materiałów audiowizualnych
  5. Hostessy i animatorki – jak znaleźć hostessę idealną, współpraca z agencjami, jak powinien wyglądać dobry brief dla hostessy
  6. Eventowy BTL, czyli zaproszenia i giftbagi – przykłady ciekawych form i inspiracje
  7. Warsztat: wypracowanie kilku kreatywnych koncepcji zaproszenia na event, na podstawie briefu
lutego
4

Prawo w eventach. Sponsoring w eventach.

  1. Prawo w eventach – ubezpieczenia, wykorzystanie wizerunku i prawa autorskie, hazard i gry losowe, ZaiKs, STOART
  2. Analiza umów z podwykonawcami i klientami, najważniejsze zapisy, pułapki prawne
  3. Organizacja i zabezpieczenie wydarzeń masowych – podstawy prawne, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń
  4. Przykłady najciekawszych eventów masowych ostatnich lat
  5. Sponsoring i jego znaczenie w event marketingu – budowanie strategii sponsoringowej
  6. Tworzenie ofert sponsoringowych i sztuka ich prezentacji
  7. Prawne aspekty sponsoringu, umowy sponsoringowe
  8. Warsztat: opracowanie założeń pakietu sponsorskiego do projektu eventowego
  9. Podsumowanie zajęć, pytanie i odpowiedzi
  10. Rozdanie certyfikatów

Opłata za kurs:
1 x 4000 lub 2 x 2100 zł

Promocje: patrz w zakładce Czesne.

 

DATY ZJAZDÓW 2022/2023:

PAŹ 2022 – 2,23 

LIS 2022 – 20 

GRU 2022 – 11

STY 2023 – 15 

LUTY 2023 – 4

Korzyści z uczestnictwa w kursie event manager

  • dowiesz, jak wygląda praca w branży eventowej, dzięki czemu łatwiej ci będzie zdecydować, w jakiej roli w będziesz się czuć najlepiej: stratega, kreatywnego, producenta czy reżysera eventu
  • poznasz podstawowe narzędzia pracy event managera, dzięki czemu łatwiej będzie ci zdobyć staż (niestety, trudno jest dostać staż bez jakiejkolwiek doświadczenia)
  • poznasz mnóstwo przydatnych drobiazgów, które mogą zadecydować o powodzeniu lub fiasku wydarzenia

Dlaczego warto wybrać kurs event manager w SMR

  • jedyny na rynku kompleksowy kurs event manager (56 godzin), obejmujący cały wachlarz zagadnień pracy event managera
  • poznasz narzędzia pracy event managera z pierwszej ręki, od osoby na co dzień zajmującej się organizacją eventów
  • weźmiesz udział w wielu wciągających ćwiczeniach i warsztatach
  • po kursie masz szansę na profesjonalną współpracę przy organizacji eventów z osobą prowadzącą kurs.

Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na szkolenie event manager

Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na szkolenie event manager z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/

Kto prowadzi kurs event manager