Kilka słów na temat zajęć. Z pewnością stanowiły dla mnie świetne miejsce do uporządkowania wiedzy lub otwarcia drzwi do dalszych ścieżek jakie chciałbym jeszcze zgłębić i są bardzo cenne. Brakowało mi dwóch modułów o które wydaje mi się warto byłoby je wzbogacić. 1. Rebranding jako inne spojrzenie na przygotowywanie strategii dla Klienta 2. Narzędzia w pracy stratega/agencji w kontekście tworzenia samej strategii/prezentacji a może narzędzi badawczych. Do zastanowienia.
Na pewno warto zwrócić uwagę niektórym wykładowcom na linki do spotów w prezentacjach. W jednej z pierwszych niestety dostaliśmy PDF z czarną planszą i nie da się w nie kliknąć. A wystarczyłby na dole link do skopiowania.
Co do wykładowców wszyscy prezentowali bardzo wysoki warsztat a także umieli w jasny i przejrzysty sposób przekazać wiedzę. To Praktycy a jeśli potrafią dzielić się wiedzą w sposób jasny to już dużo o nich świadczy. Najciekawszy był Rafał z którym zajęcia były nie tylko przyjemnością ale wszyscy wyszli po nich po prostu super zadowoleni a rozmawiałem z kilkoma osobami i wszyscy to potwierdzali.
Na pewno żałuje że dotarłem do SMR dopiero teraz!!!, z pewnością będę chciał jeszcze w przyszłym roku zajrzeć na mediaplanera ale to już dużo zależy co tam u mnie zawodowo będzie się działo.