Baza wiedzy
-
Jakie powinno być twoje portfolio
Jak powinno wyglądać Twoje portfolio, jeśli masz zamiar ubiegać się o pracę copywritera lub art directora? -
Copyrighter – blaski i cień
Czy może być gorsza wpadka dla kogoś kto szuka pracy, niż napisanie z błędem nazwy swojego wymarzonego stanowiska? -
Zarobki w agencjach reklamowych
Z badania, które na zlecenie SAR przeprowadziła w 2017 firma Willis Towers Watson Polska wynika, że przeciętne wynagrodzenie w branży wzrosło o 4%. -
Account manager – najprostsza droga do stanowiska szefa agencji?
Kim właściwie jest account? Jakie są jego obowiązki, jakie perspektywy rozwoju i dla kogo jest ta praca? -
Casting do reklamy
Dobry casting to połowa sukcesu twojej reklamy. Dotyczy to zarówno aktorów, jak i lektorów. -
Emocje w reklamie
Czy przesada w reklamie rzeczywiście sprawia, że przekaz staje się nieuczciwy? A może jest odwrotnie? -
Architektura marek w brandingu państw
Czy wszystko może być marką? Jeśli tak, to czy państwa również? Jak praktyka budowania marek może nam pomóc w zarządzaniu markami państw? -
Copywriting czyli rodzaje scenariuszy reklamowych
Podobno 80% reklam nagradzanych w Cannes wpisuje się w pewne schematy, konstrukcje myślowe. Poznanie ich bardzo ułatwia pracę koncepcyjną nad nowymi ideami. Poniższy artykuł opisuje niektóre z nich.