Zofia Bugajna - Kasdepke - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Zofia Bugajna – Kasdepke

Wykształcenie

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Społecznych, Marketing Polityczny.

Doświadczenie zawodowe

Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i zarządzaniu marką. Ekspert w  obszarze zmian społecznych i trendów konsumenckich, nowoczesnej komunikacji marketingowej. Jej prognozy i rekomendacje dla rynku Europy Środkowo-Wschodniej cenią największe światowe marki.

Doradzała i pracowała nad rozwojem strategii kampanii oraz planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Współpracowała m.in. z największymi firmami z branży FMCG, takimi jak P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser i Nivea Beiersdorf. Do jej klientów należą między innymi Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi.

Z obecną firmą związana jest od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od Dyrektora Komunikacji w Ciszewski Marketing Sportowy, przez Dyrektora Działu Komunikacji Konsumenckiej do Dyrektor Zarządzającej. Od września 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

Przed dołączeniem do MSLGROUP była kierownikiem Działu Komunikacji Marketingowej Gemius, gdzie nadzorowała działania w Polsce i 15 oddziałach zagranicznych spółki. Na jej doświadczenie składa się praca w agencjach sieciowych Havas PR Warsaw (ówczesne Euro RSCG Sensor) i Edelman. Pierwsze kroki zawodowe stawiała jako dziennikarz w poznańskich redakcjach Radia Merkury oraz TVP3.

Zdobyła kilkadziesiąt polskich i międzynarodowych nagród i wyróżnień. Wspólnie z Katarzyną Dragovic jest pomysłodawczynią Szkoły Mistrzów Komunikacji, autorką programu i opiekunką merytoryczną projektu.

Nagrody

Złote Spinacz 2016 w kategorii Social Media za projekt Malma przedstawia Kuchnię Dantego

SABRE Award 2015 – Eastern European Consultancies of the Year

SABRE Award 2014 – SABRE Certificate of Excellence for Research for PR (Consumer) in ‚Loving Touch Matters’ / Oilatum, GlaxoSmithKline

SABRE Award 2014 – SABRE Certificate of Excellence for Visual storytelling in ‚Loving Touch Matters’ / Oilatum, GlaxoSmithKline

IPRA Golden World Award 2014 – Best use of Social Media in PR in ‚Loving Touch Matters’ / Oilatum, GlaxoSmithKline

European Excellence Award 2013 – Health / ‚Man Flu’ / Gripex, USP Zdrowie

Kampania Społeczna Roku 2015 – Podwórko Nivea Rodzinne Miejsce Zabaw

Kampania Społeczna Roku 2013 – Oilatum Przytulenie ma Znaczenie

European Excellence Award 2012 – National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” / ‚Let’s Play Football’ / Cisowianka, Polskie Zdroje

 

Nominacje i wyróżnienia:

SABRE Award  2016- Shortlista Eastern European Consultancies of the Year

SABRE Award 2015- Shortlista TLC Bieg w sukniach ślubnych’ / TLC, Discovery Networks

Złote Spinacze 2014 – Shortlista Media & Lifestyle category, kampania ‚Porozmawiajmy o in vitro’ / TLC, Discovery Networks

Złote Spinacze 2014- Shortlista Kampania Społeczna, Przytulenie ma Znaczenie / Oilatum, GlaxoSmithKline

Złote Spinacze 2014- Shortlista Health & Beauty, Przytulenie ma znaczenie / Oilatum, GlaxoSmithKline

Złote Spinacze 2013- Health category for ‚Man Flu’ / Gripex, USP Zdrowie
Creative for Good by the World Economic Forum’s Global Agenda Council 2013
Creative For Good for „Let’s Play Football” campaign for Cisowianka as brilliant, inspiring and effective public education campaign

SABRE Award 2013 – Shortlista The SABRE Award in Baltic category for ‚Loving Touch Matters’ / Oilatum, GlaxoSmithKline

Złote Spinacze 2012- Shortlista w kategorii Efektywność dla ‚Carlsberg UEFA Euro 2012’ / Carlsberg

Złote Spinacze 2012- Shortlista w kategorii Event ‚Carlsberg UEFA Euro 2012’ / Carlsberg

Złote Spinacze 2012- Shortlista w kategorii Sport, Turystyka i Rekreacja dla ‚Carlsberg UEFA Euro 2012’ / Carlsberg

Złote Spinacze 2012- Shortlista w kategorii Efektywność dla “Grajmy w piłkę” / Cisowianka, Polskie Zdroje

Złote Spinacze 2012- Shortlista w kategorii Sport, Turystyka i Rekreacja dla “Grajmy w piłkę” / Cisowianka, Polskie Zdroje

The Ribbon Award MSLGROUP 2012 – Silver Ribbon for ‚Grajmy w Piłkę’ / Cisowianka, Polskie Zdroje

Golden Drum 2011- Shortlista w kategorii Public Engagement & Participation category for ‚Thank you Solidarity’ / European Solidarity Centre

Golden Drum 2011- Shortlista w kategorii Marketing for PR category for ‚How to Tell Her’ / Rexona, Unilever

 

Wykłady

Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet SWPS, Uczelnia Łazarskiego

 

Prelekcje:

Golden Drum, Słowenia 2016, Cristal Festival, Francja 2016Pravda Festival, Ukraina 2015
Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego, Sport.pl 2012

 

Juror:

Mi:t&Links. Baltic Communication Awards, Łotwa 2016

Cristal Festival, Francja 2015

Pravda Awards, Ukraina 2015

Konkurs „Kulturalny Gadżet” realizowany przez Narodowe Centrum Kultury, Kaniewski Haute Design oraz festiwal Gdynia Design Days 2012

 

Poza pracą

Wierzy, że różnorodność jest wartością, także w biznesie. Jest doradczynią Fundacji Liderek Biznesu oraz autorką nowego pozycjonowania tej organizacji.

Prywatnie kocha literaturę i pasjonuje się sztuką. Jest mentorką projektu społeczno-edukacyjnego „BizneSztuka”, który ma pomóc artystom oraz przedstawicielom świata biznesu otworzyć się na siebie nawzajem, nauczyć współpracować i zdobyć nowe kompetencje w celu zdefiniowania siebie, a także swoich celów.

Rocznie odwieczna kilkanaście festiwali poświęconych literaturze, muzyce i sztukom wizualnym. Jej słabością jest awangardowa moda i kapelusze, które przywozi ze swoich licznych podróży po świecie.

Prowadzi szkolenie public relations