Tadeusz Żórawski - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Tadeusz Żórawski

Lider biznesu i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, planowania mediów, zaawansowanych badań postaw konsumenckich i analiz reakcji konsumentów na nowe technologie.

Doświadczenie zawodowe:

Od ponad 11 lat kieruje domami mediowymi (od września 2016 dyrektor zarządzający PHD Poland, wcześniej od 2005 roku prezes zarządu Universal McCann w Polsce, gdzie pracował od roku 1994.

Karierę zaczynał od stanowiska junior media plannera, następnie awansował na stanowiska media planner, senior media planner, media manager, media group head, strategic media planning director, research director, by następnie objąć zarządzanie firmą.

W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji, wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank.

Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe, pomiary atrybutów marki wykorzystujące metodę czasów reakcji, eyetracking i zaawansowane modelowanie ekonometryczne. Dla klientów przeprowadzał również prezentacje analiz z dziedziny nowych trendów technologicznych i ich zastosowania w marketingu konsumenckim, psychologii podejmowania decyzji konsumenckich i ewolucji zachowań konsumenckich w świecie technologii cyfrowych.

Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i za granicą (w Grecji, Turcji, Indiach).

Nagrody, wykłady, publikacje:

Zdobywca nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research wręczonej podczas kongresu World Marketing Congress 2014 odbywającego się w Indiach. Współpracował w charakterze wykładowcy z instytucjami zajmującymi się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. Questus (akredytowane centrum Chartered Institute of Marketing), ICAN (instytut założony przez wydawcę Harvard Business Review Poland), Szkołą Mistrzów Reklamy, firmą House of Skills i innymi. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief).

Prowadzi kurs media planning i kurs account manager