Rafał Lampasiak - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Rafał Lampasiak

Obecnie Strategy Director w niezależnej agencji Walk. Z wykształcenia psycholog. Posiada 14-letnie doświadczenie w strategicznym planowaniu i budowaniu marek, zdobyte w agencjach: Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, TBWA.

Zawodowo interesuje się trendami konsumenckimi na świecie, tym jak powstają i przenikają się pomiędzy różnymi kulturami. Uważa, że obowiązkiem każdego stratega jest nieustanne śledzenie popkultury, a empatia w tym zawodzie jest równie ważna, co umiejętność czytania badań.

Realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak: Adidas, Axa, Vision Express, Ikea Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, VW, Peugeot, UPC.

Współtworzone przez niego prace były wielokrotnie nagradzane w konkursach: Effie, KTR czy Innovation Award. Jest trenerem w Szkole Marki SAR oraz gościnnym wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego i Szkole Mistrzów Reklamy.

Poza pracą najbardziej lubi poznawać nowe restauracje (podczas przerwy w zajęciach może podzielić się swoją wiedzą i w tym zakresie), oglądać dobre kino oraz seriale (jego ulubiony serial, to również ulubiony serial Barracka Obamy) oraz grać w tenisa.

Na zajęciach w SMR mówi o storydoingu, czyli nowym spojrzeniu na markę.