Marcin Dobek - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Marcin Dobek

18 lat doświadczenia w komunikacji mediowej i marketingowej.

Doświadczenie

Zaczął od planowania mediów, tworzył strategie mediowe, wprowadzał modelowanie ekonometryczne (pod kątem efektywności działań mediowych i marketingowych), kierował zespołami planującymi i kupującymi dla głównych klientów agencji, implementował działania wprowadzające nowe wartości do firmy (miękki HR), prowadził działania new business – wielokrotnie z sukcesem, osiągnął najwyższe oceny client service w historii MediaCom Warszawa, EFFIE w kategorii long-term dla Actimela oraz wiele innych statuetek dla zespołów, którymi zarządzał.

Ponadto współprojektował restrukturyzację zespołów, wprowadzał nowe systemy: finansowy oraz do pomiaru czasu pracy.

Był również doradcą mediowym i audytorem dla bezpośrednich klientów.

Obecnie pracuje w domu mediowym PHD.

Ma bogate doświadczenie komunikacyjne, począwszy od brandów małych, lokalnych aż po globalne.

Ma w swoim portfolio niemal wszystkie kategorie: żywność, elektronika, telekomunikacja, handel, farby, ogrodnictwo, paliwa, OTC, motoryzacja, zabawki, napoje, banki.

Poza pracą

Prywatnie uwielbia czytać z jednej strony o starożytnym Rzymie, z drugiej wybiega w przyszłość, studiując twórczość science-fiction Izaaka Asimova, opisującą dzieje ludzkości za 20 000 lat.

Słucha pasjami wybrane podcasty.

Gdy jest ładna pogoda, jeździ na rolkach.

Prowadzi kurs planowanie mediów