Jan Pilewski - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Jan Pilewski

Wykształcenie

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Stypendysta Northeastern Illinois University w Chicago na kierunku Media&Communications.

Doświadczenie zawodowe

Doradca z 9 letnim doświadczeniem w public relations, w tym 6 lat w komunikacji korporacyjnej. W tym czasie obsługiwał takich klientów jak m.in.: Amazon, Chevron, RWE/Innogy Polska, Cyfrowy Polsat, Budimex, Shell i Mazda. Specjalizuje się w obsłudze klientów z zakresu komunikacji korporacyjnej, issue management,  komunikacji kryzysowej i komunikacji ze związkami zawodowymi. W latach 2012-2013 pracował jako Account Manager w Edelman Polska i obsługiwał Klientów z zakresu komunikacji korporacyjnej i public affaris. 

Nagrody

Współautor programu CSR Kindloteka realizowanego dla Amazon, który został w 2016 roku uznany przez Super Express jako najlepsza inicjatywa społeczna roku.

Poza pracą

Motoryzacja, Narty, Nowe Technologie

Publikacje

Komentarz: http://nowymarketing.pl/a/12267,nowymarketing-podsumowuje-rok-2016-e-commerce-cz-2

Prowadzi kurs PR