Grzegorz Kuźnik - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Grzegorz Kuźnik

Wykształcenie

Marketing i Zarządzanie na Politechnice Śląskiej

Doświadczenie zawodowe

Posiada 9 letnie doświadczenie w mediach i komunikacji. Przez 6 lat prowadził komunikację m.in. dla takich marek jak: LG, HP  (w tym HUB dla 11 krajów EMEA), Panasonic, Sharp (w tym Hub dla 7 krajów CEE), Bose, Microsoft Hardware oraz Zortrax. Koordynował również projekt dla marki Volvo związany z premierą hybrydowego auta na rynku polskim. Odpowiedzialny za polskie premiery gier od Electronic Arts oraz Activision. Był współodpowiedzialny za działania marki Xbox 360 w Polsce w latach 2009-2012 (w tym launch Kinect dla Xbox 360 na polskim rynku). Obecnie prowadzi działania m.in dla PlayStation Polska, Amazon i FIBARO.

Nagrody

Zwycięzca kategorii PR  Produkt u dla kampanii „Skarb Nathana Drake’a”

Shortlista konkursu SABRE Awards w Londynie dla kampanii „Skarb Nathana Drake’a”

Poza pracą

Zapalony gracz, miłośnik najnowszych technologii, fan motoryzacji.

Prowadzi kurs PR