Bartek Klimaszewski - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Bartek Klimaszewski

Obecnie

Dyrektor kreatywny McCANN

Poprzednio

Deputy creative director K2

Początki

Zaczął późno – w wieku 26 lat trafił na staż do DDB. Z pierwszej prawdziwej pracy wyrzucili go po miesiącu. Potem jakoś się udało i przez dziesięć lat pracował w sieciówkach jako copywriter (Y&R, LOWE, Ogilvy). Znudzony tematem, poszedł do K2. W międzyczasie dostał Lwa w Cannes za kampanię Język polski jest ĄĘ, więc musieli go awansować. Jak już się nauczył digitalu, ściągnęli go do McCann. Juroruje głównie na KTR, choć w zeszłym roku przewodniczył obradom Ad Black Sea w Batumi. To takie miasto w Gruzji.

Nagrody

Poza Lwem jest trochę KTRów, Drumów i innych, mniej ważnych, ale fajnie wypełniających CV.

Portfolio

https://www.behance.net/zaraz