Bartek Janik - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Bartek Janik

Wykształcenie

Student ekonomii ze specjalizacją w bankowości komercyjnej.

Doświadczenie zawodowe

Sześć lat doświadczenia w branży komunikacji od pracy po stronie klienta w startupie, przez spółkę akcyjną, po doświadczenie w zarzadzaniu międzynarodowymi projektami w największych agencjach – Ogilvy i Dentsu Aegis. Od trzech lat pracuje w MSL jako Head of Digital, odpowiedzialny za komunikację marek w sieci.

Nagrody

Złoty Spinacz – Social Media, Sabre – Best corporate website.

Wykłady

Forum Inbound Marketingu – Jak przygotować efektywną kampanię digitalową?

PR Forum – Przyszłość współpracy z influencerami

Publikacje

Marketing w Praktyce – Bez Big Data się nie obędziemy…

Puls Biznesu – Analiza kampanii 12 zawodnik

Poza pracą

Szczęśliwy właściciel boksera i miłośnik przygód outdoorowych.

Prowadzi kurs public relations