Adam Samsel - Szkoła Mistrzów Reklamy {
// Wykładowcy

Adam Samsel

Doświadczenie

Od 15 lat w marketingu, komunikacji i mediach. Pierwsze doświadczenia zdobywał w Gazecie Wyborczej i Onet.pl. Od 2006 roku jest związany z agencjami reklamowymi: zaczął w G7, potem był Young&Rubicam i PZL. Obecnie pracuje w agencji Leo Burnett na stanowisku Senior Strategic Plannera. W tym czasie tworzył strategie komunikacji m.in. dla Procter&Gamble, Samsung, T-Mobile, Heyah, PZU, Citibank, Tesco, Chevrolet, Danone, czy Kompanii Piwowarskiej (Żubr, Debowe). Kampanie, które realizował to m.in. „Eksperci” dla Tesco, „Mały Głód” dla Danio, „Pleciemy”, „LuźneGadki”, „Jak minął dzień” dla Heyah oraz „Zostań Legendą” i „Pięknie Proste” dla Samsunga.

Nagrody

W swojej karierze zawodowej został czterokrotnie nagrodzonym statuetką Effie (3 srebra i 1 brąz).

Prowadzi kurs strategia komunikacji marki