Szkolenie Public Relations, kurs PR - Szkoła Mistrzów Reklam {

PR – Szkoła Mistrzów Komunikacji

Jak w dobie nieustannie zmieniających się mediów i środowiska biznesowego zmienia się Public Relations?

Wraz z MSL – jedną z największych i najbardziej uznanych firm consultingu PR uruchamiamy autorski cykl zajęć:

„Szkoła Mistrzów Komunikacji”.

To pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem – warsztaty poprowadzą najlepsi eksperci PR w Polsce i na rynku Europy Środkowo-Wschodniej!

Public Relations od kilku lat dynamicznie się zmienia i  jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Powoduje to ogromną potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. To pierwszy i zarazem pilotażowy cykl warsztatów, który obejmuje zagadnienia związane z komunikacją PR m.in. od strony konsumenckiej, korporacyjnej jak i sektorowej.  Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o  międzynarodowy know-how
i doświadczenie praktyków, którzy podzielą się wiedzą podczas trwania całego programu.

Czego nauczysz się w trakcie kursu PR

BLOK I – KOMUNIKACJA KORPORACYJNA

Termin: 13.01

  • Disruption jako kluczowa zmienna w budowaniu reputacji firmy
  • Komunikacja omnichanel & tworzenie nowoczesnego contentu PR

Trener: Łukasz Kowalski, Deputy Managing Director MSL, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej

Termin: 27.01

  • Nowy algorytm relacji z interesariuszami
  • Wykorzystanie narzędzi digital w identyfikowaniu zagrożeń reputacyjnych

Trener: Łukasz Gabler, p.o. Head of Practice Public Affairs

Termin: 10.02

  • Nowe wyzwania komunikacji kryzysowej w czasach chatbotów i fake news
  • Transformacja branży finansowej w fintech

Trenerzy: Przemysław Skory, Senior Advisor MSL i Hubert Kifner, Head of Financial Services MSL

 

Blok II – KOMUNIKACJA KONSUMENCKA

Termin: 24.02

  • Strategie komunikacji konsumenckiej w erze Augmented Influence
  • Consumer Experience (CX) i Customer Experience Management (CXM)

Trener:  Sebastian Stępak, Managing Director MSL

Termin: 10.03

  • Brand storytelling
  • Influencer marketing

Trener: Zofia Bugajna-Kasdepke, Business Development Director MSL CEE

Termin: 07.04

  • Wykorzystywanie rozwiązań social media & digital w komunikacji PR-owej
  • Synergia ePR i eCommerce

Trener: Bartek Janik, Head of Digital MSL

 

Blok III – KOMUNIKACJA SEKTOROWA

Termin: 21.04

  • Komunikacja firm farmaceutycznych i sektora zdrowia
  • Komunikacja firm branży turystycznej

Trener: Renata Toczyska-Seliga, Deputy Managing Director MSL, Dyrektor Działu Corporate & Healthcare

Termin: 12.05

  • Komunikacja firm rynku dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
  • Komunikacja marek luksusowych

Trenerzy: Katarzyna Korszeń i Łucja Dzierżak, Senior Account Manager MSL

Termin: 26.05

  • Komunikacja startupów i firm nowej ekonomii
  • Komunikacja firm technologicznych

Trenerzy: Grzegorz Kuźnik, Head of Entertainment & Technology Practice i Jan Pilewski, Head of E-Commerce & Innovation Practice MSL

 

Kurs obejmuje 9 sobotnich zjazdów, każdy trwający po 8 godzin lekcyjnych, od 10:00 do 16:00. Zajęcia odbywają się w MSL – ul. Wołoska 9, Warszawa.

Opłata za kurs:
5700 zł

Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na szkolenie Public Relations

Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na szkolenie Public Relations z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/ Nabór wniosków zaczyna się już w lutym 2018.

Kto prowadzi kurs PR

Masz pytania? skontaktuj się z nami