Kurs zarządzanie mediami społecznościowymi - Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs zarządzanie mediami społecznościowymi

Żyjemy w erze mediów społecznościowych. Nie tylko ze względu na zawrotne tempo przyrostu liczby użytkowników social media, ale również w kontekście ich rosnącej pozycji w mediamiksie. Coraz więcej użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje zainteresowanie oficjalnymi profilami marek lub firm. Marketerzy zaś planują w kolejnych latach zwiększać budżety na działania w social mediach.

 

W „erze społeczności” warto wiedzieć, co tak naprawdę mamy na myśli mówiąc o komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Dlatego proponujemy ci szkolenie social media. Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki,  jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w social mediach, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi. Oprócz teorii zapewnimy ci również praktykę! Przygotujesz strategię działań w social media dla konkretnej marki. Nauczysz się przygotowania kanału komunikacji  na najpopularniejszych platformach społecznościowych – krok po kroku. Mówiąc po prostu– pokażemy ci „jak to się robi” w social mediach!

 

Jeżeli więc widzisz się jako profesjonalny social media manager, a nie bardzo wiesz od czego zacząć – zacznij od kursu pod okiem praktyków social media.

 

P R O G R A M

LIS
4

Spotkanie I

  1. Social Media – co to znaczy?
  • Dlaczego media społecznościowe są społecznościowe
  • Wiarygodność przekazu
  • Idea komunikacji
  • Kanały dotarcia do potencjalnego konsumenta
  • Kryzys społeczności
LIS
25

Spotkanie II

  • Social media w liczbach – co już wiemy i gdzie tego szukać?
  • ROI a Social Media – czy i jak mierzyć efektywność działań w obrębie SM?

GRU
9

Spotkanie III

  • Planowanie strategii działań w obrębie SM – jakimi narzędziami dysponujemy?
  • Insight
  • W poszukiwaniu TG
  • Dobór kanałów komunikacji
  • Vox populi – monitorowanie kondycji marki z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi analitycznych
STY
20

Spotkanie IV

  • ROPO  – rola mediów społecznościowych w podjęciu decyzji zakupowej
  • Crowdsourcing – wykorzystanie potencjału „tłumu”
LUT
3

Spotkanie V

  • Strategia POE
  • Słowo klucz: synergia
LUT
17

Spotkanie VI

  • Jak to się robi czyli praktyczne aspekty wykorzystania social media w komunikacji. Pinterest i Instagram..YouTube. Twitter. LinkedIn. Blogosfera.
LUT
24

Spotkanie VII

  • Warsztaty: opracowanie strategii działań w SM dla wybranej marki

 

Daty zjazdów:

Listopad 4, 25

Grudzień 9

Styczeń 20

Luty 3, 17, 24

Opłata za kurs:
1 x 3800 lub 2 x 2000 zł

Promocje: patrz w zakładce Czesne.