Kurs reżyseria filmu reklamowego - Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs reżyseria filmu reklamowego

Reżyser filmów reklamowych to bardzo lukratywny zawód. Wielu znanych dziś reżyserów filmów fabularnych zaczynało właśnie od reklamy, np. Ridley Scott, Allan Parker, David Lynch, Guy Ritchie, Spike Lee, Wim Wenders, Hugh Hudson, Spike Jonze, David Fincher, Michael Bay, Mark Pellington, David McNally, Gore Verbinski i pewnie wielu innych. Niestety, dostać się do branży jest niezwykle trudno. Nie wystarczy dyplom renomowanej szkoły filmowej, prawdę powiedziawszy nie jest on w ogóle potrzebny. Nie wystarczy zrealizowany teledysk czy etiuda filmowa. Ludzie, decydujący o tym, czy dać ci zlecenie, chcą zobaczyć twój show-reel. Skąd jednak masz go wziąć, skoro nigdy nie kręciłeś reklam?

 

Błędne koło, prawda?

 

Dobrym rozwiązaniem może być pierwszy w Polsce kurs zawodowy przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą zostać reżyserami/operatorami reklam. W jego trakcie nakręcisz kilka reklam pod okiem filmowców oraz specjalistów z agencji reklamowych, a także dowiesz się jak powinien wyglądać dobry show-reel, jak rozmawiać z domami produkcyjnymi i z agencjami reklamowymi,  jak rozumieć brief kreatywny, jak przygotować eksplikację i shootingboard, jak nakręcić packshot, jak zachowywać się na planie, czy w postprodukcji. Jednym słowem – dowiesz się jak dostać się do branży i jak się w niej utrzymać.

 

Szkoła zapewnia profesjonalną technikę filmową do produkcji i post produkcji. Będziesz pracować na oprogramowaniu do montażu firmy Avid – Media Composer, wiodącym programie wśród profesjonalistów zarówno w Hollywood jak i w europejskich produkcjach filmowych.

 

Zajęcia filmowe będą prowadzone z użyciem sprzętu firmy Canon – takim jak kamery z linii EOS Cinema: C100 Mk II i C300, z dostępem do obiektywów Prime z serii C, oraz na aparatach DSLR takich jak EOS 5D Mk IV czy EOS 1DC

 

Będziesz  mieć także możliwość zapoznania się na specjalnych spotkaniach ze sprzętem profesjonalnym wykorzystywanym przy filmach fabularnych, reklamowych czy dokumentalnych – takich jak Arri Alexa, Red Dragon, Red Scarlet, Canon C500…

 

Zapoznasz się również z linią obiektywów Zeiss Ultra Prime, Master Prime i wybranymi obiektywami zoom firmy Angenieux.

 

CZEGO SIĘ BĘDZIESZ UCZYŁ

 

  • Kim są ludzie, którzy zlecają realizację reklam
  • Czytanie storyboardu agencji
  • Analiza budżetu  produkcji
  • Pisanie treatmentu i listy ujęć
  • Określanie potrzeb scenograficznych i kostiumowych
  • Wybieranie obiektów
  • Casting
  • Przygotowanie do PPM
  • Kompletowanie ekipy realizacyjnej
  • Inscenizacja i kompozycja
  • Akcja (ruch – rytm, tempo; dynamika)
  • Technika filmowania
  • Operator  i reżyser spotu  reklamowego (współpraca)
  • Aktor  w spocie reklamowym
  • Montaż  reżyserski
  • On-line
  • Zagadnienia dźwięku

DATY ZJAZDÓW
Październik 21
Listopad 4, 25
Grudzień 9
Styczeń 20
Luty 3, 17