Kurs planowanie mediów - Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs planowanie mediów

 Powiedzmy, że

– lubisz obserwować ludzkie zachowania i interesują Cię nowe trendy na rynku mediów.

masz zdolności analityczne, a jednocześnie zamiłowania humanistyczne.

chciałbyś umieć budować nowoczesną komunikację z konsumentami w błyskawicznie zmieniającym się świecie mediów.

 

Jeśli tak, ten kurs prawdopodobnie spełni twoje oczekiwania, przygotowując cię do pracy w domu mediowym, dziale zakupu mediów, w sprzedaży reklam; TV, prasy, radia, OOH, kina czy Internetu.

 

Poznasz świat marketingu i mediów z szerokiej perspektywy, ale przede wszystkim zdobędziesz praktyczną wiedzę z różnych specjalistycznych dziedzin mediowych:

  • Poznanie i definiowanie grup docelowych, analiza i planowanie strategiczne komunikacji, identyfikacja źródeł biznesu, analiza działań reklamowych konkurencji – ta wiedza sprawi, że możesz stać się doradcą biznesowym marketerów na rynku.
  • Poznanie badań mediowych i konsumenckich pomoże dowiedzieć się jak tworzyć komunikację angażującą konsumentów i skłaniającą do interakcji.
  • Umiejętność optymalizacji działań mediowych, negocjacji, poznanie procesu zakupu mediow, wszystko wsparte bieżącą wiedzą o rynku mediów – pozwolą rozwijać się w przyszłości w zawodzie mediowca.
  • Poznanie zasad współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, instytutami badawczymi i działami marketingu oraz działami handlowymi mediów w Polsce pokaże na czym rzeczywiście polega praca i jaką rolę pełni mediowiec w marketingu i reklamie.

 

Nauczysz się posługiwać profesjonalnym językiem mediowym, poznasz wskaźniki mediowe, będziesz potrafił korzystać z badań mediów (oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa prasy, internetu).

 

P R O G R A M

PAŹ
22

Spotkanie I

  • Rola domu mediowego w kampanii reklamowej. Proces planowania mediów.
LIS
5

Spotkanie II

  • Telewizja – siła medium w kampanii reklamowej. Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych.
LIS
26

Spotkanie III

  • Planowanie i zakup kampanii internetowych.
GRU
10

Spotkanie IV

  • Marketing zintegrowany a planowanie mediów. Rekomendacja strategii komunikacji mediowej – warsztaty.
STY
21

Spotkanie V

  • Facebook & Google – planowanie, strategia, możliwości.
LUTY
04

Spotkanie VI

  • Kampania reklamowa w prasie codziennej i magazynowej. Reklama Out of Home Media. Planowanie i zakup radia i kina.
LUTY
18

Spotkanie VII

  • Badania skuteczności i audyt.

 

Opłata za kurs:
1 x 3800 lub 2 x 2000 zł

Promocje: patrz w zakładce Czesne.