Kurs copywriting / art direction - Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs copywriting / art direction

W agencji reklamowej praca copywritera i art directora polega początkowo na tym samym: i jeden i drugi ma za zadanie wymyślać ciekawe, niezwykłe, intrygujące, skuteczne i mądre reklamy. Obrazy i słowa. Dlatego w naszej szkole copywriterzy i art directorzy chodzą na te same zajęcia.

Czego nauczysz się w trakcie kursu copywriting / art direction

KONCEPCJE REKLAMOWE

Dobra reklama zaczyna się od dobrego pomysłu. Na kursie copywriting / art direction będziesz próbował uwalniać się od dosłownego myślenia, poznasz techniki generowania pomysłów, nauczysz się posługiwania metaforą, porównaniem, testimonialem i wieloma innymi metodami. Będziesz pracował nad konkretnymi briefami dla konkretnych klientów.

REKLAMA TELEWIZYJNA

Poznasz rodzaje reklam telewizyjnych, nauczysz się pisania scenariuszy, przetwarzania ich na storyboardy i shooting boardy. Poznasz proces tworzenia reklamy telewizyjnej od otrzymania briefu, do wysłania gotowego filmu do TV.

REKLAMA RADIOWA

Poznasz rodzaje reklam radiowych, nauczysz się pisania scenariuszy. Nawet jeśli jesteś artem!

BILLBOARD

Wielu uważa, że najczystszą formą reklamy jest billboard. Nauczysz się tworzenia koncepcji opierających się na jak najmniejszej ilości słów lub zupełnie bez słów. Nawet jeśli jesteś copywriterem!

REKLAMA W SIECI

Poznasz techniki tworzenia reklam dla tego specyficznego medium jakim jest Internet.

ACTIVE ADVERTISING

Kurs copywriting / art direction nauczy cię wykorzystywać wszelkie dostępne media w celu interakcji z konsumentem po to, by zmienić jego opinie, postawy i nawyki.

REKLAMA SPOŁECZNA

Nauczysz się tworzyć bardzo specyficzny rodzaj reklam, których celem jest zmiana postaw wobec określonego problemu społecznego.

ALTERNATYWNE MEDIA

Żyjemy w czasach natłoku informacji, gdzie coraz trudniej jest złapać i utrzymać uwagę widza. Zapoznasz się więc z nietradycyjnymi mediami i technikami typu guerilla, ambient media, prankvertising itd. Będziesz tworzył kampanie używając wszelkich niekonwencjonalnych rozwiązań medialnych.

BRANDED CONTENT

Jak tworzyć treści we współpracy z markami? Nauczysz się tworzyć reklamę połączoną z treścią, od której konsument nie ucieka, co więcej, czasem nawet jej poszukuje.

BRIEF KREATYWNY

Nauczysz się rozumieć brief – podstawowy dokument, bez którego żaden copywriter i żaden art director nie może rozpocząć pracy.

SZTUKA PREZENTACJI

Jak łatwo jest pogrzebać genialny pomysł nieumiejętną prezentacją! Aby tego uniknąć, poznasz techniki prezentacyjne, nauczysz się pokonywać tremę, opanujesz podstawy improwizacji.

PORTFOLIO

Koncentrujesz się na przygotowaniu własnego portfolio.

DATY ZJAZDÓW 2018 / 2019

Marzec 10, 17, 24  Kwiecień 7, 14, 21  Maj 12,19,26  Czerwiec 9,16,23

Wrzesień 15, 22,29  Październik 6,13,20  Listopad 17, 24  Grudzień 1, 8, 15

Styczeń 12, 19, 26  Luty 9, 16, 23  Marzec 9, 16, 23  Kwiecień 13, 20, 27  Maj 11, 18, 25  Czerwiec 9, 15, 29

 

Opłata za kurs copywriting / art direction:

(36 weekendowych zjazdów w ciągu 12 miesięcy, w sumie 288 godzin nauki)

Sposoby opłacania czesnego:

1 x 9600 zł (otrzymujesz 2 dodatkowe kursy gratis)

lub

2 x 5400 zł (otrzymujesz dodatkowy kurs gratis)

lub

12 x 1000 zł

Jak sfinansować kurs copywriting/art direction? Skorzystaj z odroczonej płatności lub nieoprocentowanej pożyczki na kurs

Odroczona płatność

Jako pierwsza szkoła w Polsce wprowadzamy system odroczonej płatności czesnego, połączony z dużymi rabatami. W skrócie działa to tak: spłacać większą część czesnego zaczynasz dopiero ze swojej pierwszej pensji. W dodatku, im szybciej podejmiesz pracę, tym większy dostaniesz rabat!

Dowiedz się więcej

Nieoprocentowana pożyczka

Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na kurs copywriting / art direction z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl Nabór wniosków zaczyna się już w lutym 2018.

Dowiedz się więcej

Korzyści z uczestnictwa w kursie copywriting / art direction

  • twoimi nauczycielami będą czołowi polscy copywriterzy i art directorzy, twórcy legendarnych kampanii reklamowych
  • poznasz ludzi, którzy mogą dać ci pracę
  • dasz się poznać ludziom, którzy mogą dać ci pracę
  • nauczysz się niestandardowego myślenia
  • poznasz techniki, które pomogą ci tworzyć własne koncepcje
  • poznasz podstawowe narzędzia pracy w dziale kreacji agencji reklamowej
  • w ramach zajęć będziesz miał okazję pracować dla prawdziwych klientów
  • stworzysz swoje portfolio
  • masz ogromne szanse uzyskania stażu (oczywiście wszystko zależy od ciebie!)

Dlaczego warto wybrać kurs copywriting / art direction w SMR

  • jedyny kurs copywriting / art direction w Polsce, który jest przeznaczony dla „kreatywnych”, czyli pracowników działu kreacji, bez przestarzałego już dziś podziału na copywriterów i art directorów
  • jedyny kurs, na którym uczysz się przede wszystkim tworzenia koncepcji, a dopiero później pisania tekstów i wizualizacji
  • jedyna szkoła, która nie zatrudnia nauczycieli akademickich, a tylko cenionych copywriterów i art directorów
  • jedyny kurs organicznie powiązany z branżą – praktycy z agencji reklamowych nauczą cię tego, czego będą od ciebie wymagać w pracy
  • jedyny kurs, na którym masz szansę stworzyć kampanię dla prawdziwego klienta i ujrzeć ją w mediach

Kto prowadzi kurs copywriting / art direction

Masz pytania? skontaktuj się z nami