Kurs copywriting / art direction - Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs copywriting / art direction

W agencji reklamowej praca copywritera i art directora polega początkowo na tym samym: i jeden i drugi ma za zadanie wymyślać ciekawe, niezwykłe, intrygujące, skuteczne i mądre reklamy. Obrazy i słowa. Dlatego w naszej szkole copywriterzy i art directorzy chodzą na te same zajęcia.

 

KONCEPCJE REKLAMOWE
Dobra reklama zaczyna się od dobrego pomysłu. Na zajęciach będziesz próbował uwalniać się od dosłownego myślenia, poznasz techniki generowania pomysłów, nauczysz się posługiwania metaforą, porównaniem, testimonialem i wieloma innymi metodami. Będziesz pracował nad konkretnymi briefami dla konkretnych klientów.

REKLAMA TELEWIZYJNA
Poznasz rodzaje reklam telewizyjnych, nauczysz się pisania scenariuszy, przetwarzania ich na storyboardy i shooting boardy. Poznasz proces tworzenia reklamy telewizyjnej od otrzymania briefu, do wysłania gotowego filmu do TV.

REKLAMA RADIOWA
Poznasz rodzaje reklam radiowych, nauczysz się pisania scenariuszy. Nawet jeśli jesteś artem!

BILLBOARD
Wielu uważa, że najczystszą formą reklamy jest billboard. Nauczysz się tworzenia koncepcji opierających się na jak najmniejszej ilości słów lub zupełnie bez słów. Nawet jeśli jesteś copywriterem!

REKLAMA W SIECI
Poznasz techniki tworzenia reklam dla tego specyficznego medium jakim jest Internet.

ACTIVE ADVERTISING
Nauczysz się wykorzystywać wszelkie dostępne media w celu interakcji z konsumentem po to, by zmienić jego opinie, postawy i nawyki.

REKLAMA SPOŁECZNA
Nauczysz się tworzyć bardzo specyficzny rodzaj reklam, których celem jest zmiana postaw wobec określonego problemu społecznego.

ALTERNATYWNE MEDIA
Żyjemy w czasach natłoku informacji, gdzie coraz trudniej jest złapać i utrzymać uwagę widza. Zapoznasz się więc z nietradycyjnymi mediami i technikami typu guerilla, ambient media, prankvertising itd. Będziesz tworzył kampanie używając wszelkich niekonwencjonalnych rozwiązań medialnych.

BRANDED CONTENT
Jak tworzyć treści we współpracy z markami? Nauczysz się tworzyć reklamę połączoną z treścią, od której konsument nie ucieka, co więcej, czasem nawet jej poszukuje.

BRIEF KREATYWNY
Nauczysz się rozumieć brief – podstawowy dokument, bez którego żaden copywriter i żaden art director nie może rozpocząć pracy.

SZTUKA PREZENTACJI
Jak łatwo jest pogrzebać genialny pomysł nieumiejętną prezentacją! Aby tego uniknąć, poznasz techniki prezentacyjne, nauczysz się pokonywać tremę, opanujesz podstawy improwizacji.

PORTFOLIO
Koncentrujesz się na przygotowaniu własnego portfolio.