Kurs zarządzanie mediami społecznościowymi – Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs zarządzanie mediami społecznościowymi

Social media marketing szkolenie

Żyjemy w erze mediów społecznościowych. Nie tylko ze względu na zawrotne tempo przyrostu liczby użytkowników social media, ale również w kontekście ich rosnącej pozycji w mediamiksie. Coraz więcej użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje zainteresowanie oficjalnymi profilami marek lub firm. Marketerzy zaś planują w kolejnych latach zwiększać budżety na działania w social mediach.

W „erze społeczności” warto wiedzieć, co tak naprawdę mamy na myśli mówiąc o komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Dlatego proponujemy ci szkolenie social media. Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w social mediach, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi. Oprócz teorii zapewnimy ci również praktykę! Przygotujesz strategię działań w social media dla konkretnej marki. Nauczysz się przygotowania kanału komunikacji  na najpopularniejszych platformach społecznościowych – krok po kroku. Mówiąc po prostu– pokażemy ci „jak to się robi” w social mediach!

Jeżeli więc widzisz się jako profesjonalny social media manager, a nie bardzo wiesz od czego zacząć – zacznij od kursu pod okiem praktyków social media.

Czego nauczysz się w trakcie szkolenia zarządzanie mediami społecznościowymi

P R O G R A M

październik
12

Spotkanie I

Strategiczne elementy pracy w przestrzeni social media. Kluczowe pojęcia i trendy w mediach społecznościowych, narzędzia wspierające pracę stratega planującego obecność marki w social media. Warsztaty – praca w grupie nad własną strategią.

 

październik
26

Spotkanie II

Strategia – cd.

Kluczowe elementy tworzenia planu obecności marki w mediach społecznościowych. Dos and don’ts komunikacji na Facebooku. Warsztaty – kontynuacja pracy nad własną strategią.

 

listopad
16

Spotkanie III

Kreacja w mediach społecznościowych. Specyfika poszczególnych sieci społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter), jak wypracować spójną ideę komunikacji dla konkretnych działań, jak współpracować z Influencerami. Case studies z całego świata. Warsztaty – kontynuacja pracy nad własną strategią.

 

listopad
30

Spotkanie IV

Techniczne aspekty pracy z serwisami społecznościowymi. Rola Community Managera. Na co pozwala regulamin Facebooka. Co powinien zawierać regulamin konkursowy na Facebooku. Jakie narzędzia przydadzą się w codziennej pracy i jak wynieść swój content na wyższy poziom. Warsztaty – kontynuacja pracy nad własną strategią.

 

grudzień
14

Spotkanie V

Paid Social – tajniki płatnej reklamy na Facebooku. Formaty, możliwości targetowania, wykorzystanie piksela Facebooka do precyzyjnego pomiaru efektywności działań. Warsztaty – kontynuacja pracy nad własną strategią.

 

styczeń
11

Spotkanie VI

Paid social – cd. Pozyskiwanie leadów, poszukiwanie odbiorców najbardziej podobnych do konkretnej, idealnej grupy docelowej… i wiele, wiele więcej. Warsztaty – zakończenie pracy nad własną strategią.

Opłata za kurs social media:
1 x 3800 lub 2 x 2000 zł

Promocje: patrz w zakładce Czesne.

DATY ZJAZDÓW 2019 / 2020:

Październik 12, 26

Listopad 16, 30

Grudzień  14

Styczeń 11

Korzyści z uczestnictwa w kursie zarządzania social media

  • trudno znaleźć pracę w reklamie bez wiedzy o tym, jak działają media społecznościowe.
  • szkolenie z social media da ci solidne, szerokie przygotowanie do pracy w agencji reklamowej i social mediowej, a także do profesjonalnego prowadzenia mediów społecznościowych każdej firmy
  • dowiesz się, jak przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową dowolnej marki / produktu/usługi bez ogromnych nakładów mediowych w social media

Dlaczego warto wybrać szkolenie z social media w SMR

  • jedyne w Polsce szkolenie z social media kompleksowo poruszające tematy związane z mediami społecznościowymi
  • wiedza o najważniejszych aspektach komunikacji w social mediach
  • wiedza przekazana przez doświadczonych praktyków, którzy na co dzień prowadzących kampanie w social mediach
  • ciekawe prezentacje, wykłady, ćwiczenia i warsztaty, ugruntowujące wiedzę

Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na szkolenie zarządzanie mediami społecznościowymi

Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na szkolenie social media z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/

Kto prowadzi kurs social media

Masz pytania odnoście szkolenia z social media? skontaktuj się z nami