Kurs planowanie mediów – Szkoła Mistrzów Reklamy {

Kurs planowanie mediów

Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą

Czego nauczysz się w trakcie kursu planowanie mediów

Zawód media plannera to jeden z najciekawszych zawodów na rynku. Z jednej strony obejmuje wiedzę o coraz to nowych technologiach i sposobach dotarcia do klienta, z drugiej – zrozumienie konsumenta. Wymaga znajomości ekonomii, wiedzy o generowaniu zwrotu z inwestycji, a jednocześnie znajomości psychologii, wiedzy o tym, dlaczego kupujemy jedną markę, a innej nie. Jest to zawód, który z założenia oferuje różnorodność branż, z którymi planner współpracuje, od farmaceutyków, poprzez branżę samochodową, ubezpieczenia, banki, po FMCG.

Jeśli więc:

– lubisz obserwować ludzkie zachowania i interesują cię nowe trendy na rynku mediów

masz zdolności analityczne, a jednocześnie zamiłowania humanistyczne

chciałbyś umieć budować nowoczesną komunikację z konsumentami w błyskawicznie zmieniającym się świecie mediów

… to kurs ten spełni twoje oczekiwania, przygotowując cię do pracy w domu mediowym, dziale zakupu mediów, sprzedaży reklam dla TV, prasy, radia, OOH, kina czy Internetu.

Nauczysz się posługiwać profesjonalnym językiem mediowym, poznasz wskaźniki mediowe, będziesz potrafił korzystać z badań mediów (oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa prasy, internetu), a także zaplanować i kupić kampanię we wszystkich kanałach mediowych.

 

P R O G R A M

październik
13

Spotkanie I

  • Rola domu mediowego w kampanii reklamowej. Proces planowania mediów.
październik
27

Spotkanie II

  • Telewizja – siła medium w kampanii reklamowej. Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych.
listopad
17

Spotkanie III

  • Planowanie i zakup kampanii internetowych. Facebook & Google – planowanie, strategia, możliwości.
grudzień
1

Spotkanie IV

  • Kampania reklamowa w prasie codziennej i magazynowej. Reklama Out of Home Media. Planowanie i zakup radia i kina.
grudzień
15

Spotkanie V

  • Marketing zintegrowany a planowanie mediów. Rekomendacja strategii komunikacji mediowej – warsztaty.
styczeń
12

Spotkanie VI

  • Badania skuteczności i audyt.

 

 

Opłata za kurs:
1 x 3800 lub 2 x 2000 zł

Promocje: patrz w zakładce Czesne.

DATY ZJAZDÓW 2019 / 2020

Październik 13, 27, Listopad 17, Grudzień 1, 15, Styczeń 12

Masz możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki na kurs planowanie mediów

Chcesz uzyskać nieoprocentowaną pożyczkę na kurs planowanie mediów z możliwością umorzenia 25% długu? Skorzystaj z pilotażowego narzędzia Ministerstwa Rozwoju, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z którego możesz sfinansować naukę na kursie. Pożyczka jest nieoprocentowana, bez żadnych dodatkowych kosztów, spłaty rozłożone na okres minimum 12, maksimum 36 miesięcy i można się starać o umorzenie nawet 25% wartości długu! Wnioski składa się online, cała procedura jest prosta i opisana dokładnie na http://inwestujwrozwoj.pl/

Opinie uczestników o kursie planowanie mediów

„Chciałabym serdecznie podziękować za możliwość udziału w Kursie Media Planingu. Nie spodziewałam się, że będzie on aż tak bardzo odpowiadał na moje potrzeby i będzie prowadzony na tak wysokim poziomie. Cieszę się niezmiernie, że mogłam być częścią tego kursu i poznać tak wiele ciekawych prowadzących.”

Ewa

„Jeśli chodzi o zajęcia z planningu to powiem krótko: REWELACJA! Magda i Krzysiek przygotowali się świetenie, powiedzieli mnóstwo ciekawych rzeczy i naprawdę żałuję, że mieliśmy tylko 3h z nimi 🙂 Zajęcia z Tomkiem trochę mniej ciekawe, ale może to kwestia tego jak zaczarowali mnie ludzie z Saatchi ;)”

Dagmara

Kto prowadzi kurs planowanie mediów