Nasze sukcesy - Szkoła Mistrzów Reklamy {

Nasze sukcesy

O sukcesie szkoły świadczą sukcesy jej studentów i absolwentów. Naprawdę mamy się czym chwalić!

  • Kuba Sagan został jurorem na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum 2017.
  • Janek Cieślar: Golden Drum 2017, Srebro w kategorii Branded Content za Documentary Catalogue by Ikea
  • Kuba Sagan: zwycięzca Young Creatives 2016 + kilka nominacji na KTR 2016
  • Radek Dudzic 2 srebra i 2 brązy na KTR 2016 za Hivokryzję
  • Łukasz Słotwiński srebo i dwa brązy w kategorii Design, za oprawę wizualna kanałów C+ na KTR 2016
  • Adam Sierociński 2 srebra i 2 brązy na KTR 2016 za Hivokryzję + kilka nominacji
  • Bartek Jeglejewski Innovation AD 2016 – 2 srebra za Zaporę w Bieszczadach
  • Jan Cieślar – Innovation Ad 2016 – srebro i brąz za Prezerwatywy PSTP + dwa srebra i dwa brązy w KTR 2016 za Prezerwatywy PSTP i Zycie po śmierci
  • Krzysiek Grudziński srebro w kategorii audio/wideo KTR 2016 za klip Mariki i brąz w active advertising brąz za Alivię.
  • Joanna Jóźwicka, nominacja w konkursie głównym Short of The Year 2016.
  • Janek Cieślar: shortlista Cannes 2015, złoto Golden Drum 2015.
  • Bartek Jeglejewski: srebro Golden Drum 2015.
  • Kacper Stępień: zwycięzca polskiej edycji Young Creatives 2015 w kategorii Film, a takze zwycięzca polskiej edycji Young Creatives Integrated.
  • Mamy już pierwszych dyrektorów kreatywnych: nasz absolwent Krzysiek Grudziński po kilku latach pracy w agencjach Scholz-and-Friends i Publicis został dyrektorem kreatywnym agencji Radna! Kuba Sagan – dyrektorem kreatywnym 180 heartbeats Jung v.Matt a następnie K2. Łukasz Słotwiński, po zdobyciu doświadczenia w Y&R, został dyrektorem kreatywnym w nc+. Radek Dudzic, po latach pracy w S&F, Leo Burnett i Dentsu Aegis został dyrektorem kreatywnym w oS3.
  • Mamy też dwóch absolwentów, który dostali pracę za granicą: Kamil Kowalczyk został zatrudniony jako copywriter w agencji Leo Burnett Chicago, a Mikołaj Dragović jako senior strategic planner w agencji Interbrand w Mediolanie.
  • Marzec 2015: Bardzo dobre wiadomości z Young Guns Award! Nie dość, że w tym roku Polacy zdobyli sporo nagród, to jeszcze wśród nich byli nasi! Wielkie brawa dla Janka Cieślara z Isobaru (w teamie z Moniką Witoń) za srebro (Photos for Life) i brąz (Tatuaże Wolności) oraz dla Kamila Kowalczyka z Leo Burnett Chicago za szereg wyróżnień za printy dla Eggo i mobile Give With a Hashtag!!
  • Danka Kisiała i Krzysiek Kwapisz jako zwycięzcy konkursu Off Drum w Portoroż, otrzymują akredytację na Golden Drum 2014
  • Luty 2014 – znowu ogromny sukces Kamila Kowalczyka w Young Guns 2013: dwa razy Silver Bullet, jedna nominacja oraz miejsce w pierwszej dziesiątce najbardziej obiecujących młodych talentów świata!
  • Końcówka 2013 to same sukcesy:) W konkursie Urzędu Patentowego RP na film reklamujący ochronę własności intelektualnej wyróżnienia  zdobyli: Danka Kisiała, Jurek Dudek i Gosia Tyburska za film „Czosnek” oraz Kacper Stępień i Michał Włodarczyk za film „Mózgi”.
  • Janek Cieślar (Hypermedia Isobar) zdobył nominację do Epiki 2012. Do nagrody zabrakło jednego głosu!
  • WOW! Z tegorocznego Golden Drum (2012) nasi studenci – absolwenci przywieźli aż sześć srebrnych statuetek! Trzy Kamil Kowalczyk (Leo Burnett), dwie Janek Cieślar (Hypermedia Isobar) i jedną Kuba Sagan (Y&R). Biorąc pod uwagę, ze w sumie Polacy zgarnęli 16 nagród, z czego nasi absolwenci prawie połowę, to nasz udział był w tym całkiem znaczący! Dodatkowo, w kategorii studenckiej, Krzysiek Grudziński (Publicis), zdobył nagrodę za plakat Piran Portoroz.
  • Kamil Kowalczyk zdobył brąz w The One Show, za kampanię Jeep In dla Fiata, a także coś niecoś w Cannes: nominację za Heineken QR Code oraz srebro w kategorii Young Creatives Film.
  • Kilka sukcesów w KTR 2012: Karolina Antczak i Olga Kałagate wygrały w kategorii Creative Students (film), Kamil Kowalczyk wygrał w kategorii Young Creatives (film), a Radek Dudzic otrzymał srebro, trzy brązy i cztery nominacje!
  • Piotr Haltof zdobył brąz za Pyłki / Novartis.
    Logo Agnieszki Nowak zostało wybrane przez organizacje Center for Industrial Productivity and Sustainability oraz Wind Gateway jako oficjalne logo Wind Gateway.
  • Logo Miłosza Piroga zostało umieszczona na – stronie, która zamieszcza najlepsze prace z zakresu „identity, branding and logo design”.
  • Radek Dudzic otrzymał 3 brązowe statuetki w tegorocznym KTR (2011). Za ambient media, street marketing i fundraising & appeals.
  • Logo Tatiany Burchuladze – Sobczyńskiej zostało wybrane spośród kilku tysięcy logotypów z całego świata do grupy 50 najlepszych na stronie thelogomix Best Logo Design of 2010.
  • Kamil Kowalczyk jako jedyny Polak został finalistą międzynarodowego konkursu reklamy „Magdalena” w Słowenii i zdobył specjalne wyróżnienie jury za ambient dla piwa Tyskie. Ta sama praca dostała nagrodę w Ads of The World – swoistym plebiscycie popularności. Tu trudniej jest dostać nagrodę niż w niejednym konkursie, bo jury, składające się z internautów z całego świata, jest bardzo wymagające i złośliwe:)
  • Bartosz Jeglejewski otrzymał wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie „Haiku dla Warszawy”.
  • Kamil Kowalczyk trafił na shortlistę prestiżowego, miedzynarodowego konkursu D&AD w kategorii „Advertising – Poster/Outdoor”.
  • Magda Mosur otrzymała drugą nagrodę w ogólnopolskim konkursie na film reklamowy zorganizowanym przez czasopismo „Focus”.
  • Kamil Kowalczyk i Grzegorz Oleśniewicz dostali nominację na międzynarodowym festiwalu Golden Drum w Portoroz za plakat „New Identity of Piran”.
  • Ewa Jaworska i Radek Drzazga wygrali konkurs Klubu Twórców Reklamy w kategorii Students 2008.
  • Radek Dudzic, Złote Orły za pracę „Marylin”, KTR za pracę „Marylin”, nominacja do Złotych Orlów za „Wieczór wszystkich zjedzonych”;
  • Marcin Nowakowski, wygrana w konkursie Young Creatives w kategorii film;
  • Magda Bretsznajder-Domagała i Kuba Sagan (Young&Rubicam) wyróżnienie na festiwalu oddziałów Y&R z Europy Środkowej i Wschodniej w Portoroż.

Już w czasie nauki studenci realizują profesjonalne kampanie dla prawdziwych klientów:

  • Realizujemy kampanię dla Banku Mleka Kobiecego: dwa filmy, radio, strona internetowa, a także „wkrętka” na Facebooku. O kampanii jest głośno, informacja dociera do prawie 1.200.000 osób, a wartość mediowa akcji wynosi ponad 300.000 zł, przy łącznym budżecie promocyjnym wynoszącym… zero zł!  Autorem kampanii jest Bartosz Balcerzak.
  • Dzięki scenariuszowi Magdy Basty wygrywamy konkurs na scenariusz dla marki Oeparol i realizujemy 45 sekundowy film do internetu.
  • Wygrany przetarg! Byliśmy lepsi od siedmiu agencji:)  Dla Państwowej Inspekcji Pracy realizujemy kampanię: film, radio, plakaty, bannery. Projekt prowadzony przez Małgosię Gruszkowską i Maćka Krzywickiego.
  • Jeszcze jeden wygrany przetarg! W konkursie na „Opracowanie projektu kreacji oraz strategii mediowej i strategii komunikacji ogólnopolskiej kampanii na rzecz zapobiegania problemowemu graniu w gry hazardowe wśród młodzieży” zajęliśmy pierwsze miejsce i w nagrodę dostaliśmy ten projekt do realizacji: trzy filmy animowane plus gadżety. Po raz kolejny projekt prowadzą Małgosia Gruszkowska i Maciek Krzywicki.
  • Kontynuujemy współpracę z najstarszą i jedną z najlepszych szkół reklamy na świecie, Minneapolis College of Art and Design. Zrobiliśmy wspólnie kolejny projekt, „Chopin jest cool!”: kampania radiowa, internet, ambient. Dwójka studentów z Minneapolis przyjeżdża na dwumiesięczny staż do Warszawy, dwójka naszych wyjedzie uczyć się reklamy do Stanów.
  • W wielkim przetargu, zorganizowanym przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich na dwa spoty telewizyjne dotyczące podziału ról społecznych (rodzinnych i zawodowych) kobiet i mężczyzn pokonaliśmy 10 agencji reklamowych! To nasz wielki sukces, okazuje się, ze żółtodzioby mogą pokonać starych wyjadaczy:) Oczywiście żółtodzioby pracowały pod światłym kierownictwem Bartka Bartoszka, wieloletniego dyrektora kreatywnego TBWA.
  • I znów wygrany przetarg: tym razem realizujemy cztery 30-sekundowe spoty radiowe promujące idee równych szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy.  Autorzy: Marta Chojnacka i Kuba Kopczyński.
  • Kampania „Ciąża bez alkoholu” dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, autorstwa Małgosi Majewskiej i Magdy Bretsznajder-Domagały pojawiła się na billboardach i plakatach w całej Polsce, oraz w kinach i stacjach radiowych. Sam film był pokazywany w wielu krajach Unii Europejskiej.
  • Kampania billboardowa dla Hospicjum dla Dzieci, autorstwa Magdy Bretsznajder-Domagały i Marty Kartasińskiej, pojawiła się na ulicach całej Polski.
  • Film „Sprzątaczka” autorstwa Ewy Jaworskiej dla Akademii Leona Koźmińskiego był wyświetlany w sieci Cinema City w całej Polsce.
  • Kampania „Zysk z dojrzałości” dla Akademii Filantropii w Polsce, autorstwa Radka Drzazgi i Kamila Kowalczyka, składająca się z filmu, prasy, radia i Internetu, ujrzała światło dzienne we wrześniu 2008.
  • Film „Kardiogram” dla Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej, autorstwa Zuzy Koraszewskiej i Kuby Gajosa pojawił się w kinach i wybranych stacjach telewizyjnych w 2007.