Szkolenie social media manager - Social media manager

Social media manager

tu jesteś: Program / Social media manager / Social media manager

 

Social Media Manager

Najbliższe lata możemy nazwać erą mediów społecznościowych. Nie tylko ze względu na zawrotne tempo przyrostu liczby użytkowników social media, ale również w kontekście ich rosnącej pozycji w mediamiksie. Coraz więcej użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje zainteresowanie oficjalnymi profilami marek lub firm. Marketerzy zaś planują w kolejnych latach zwiększać budżety na działania w social mediach.

W „erze społeczności” warto wiedzieć, co tak naprawdę mamy na myśli mówiąc o komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Dlatego proponujemy ci szkolenie social media. Dowiesz się na nim m.in.: jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki,  jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, jakie kanały komunikacji masz do wyboru, jak działać a jak nie działać w social mediach, czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań i wiele innych kwestii związanych z szeroko rozumianymi mediami społecznościowymi. Oprócz teorii zapewnimy ci również praktykę! Przygotujesz strategię działań w social media dla konkretnej marki. Nauczysz się przygotowania kanału komunikacji  na najpopularniejszych platformach społecznościowych – krok po kroku. Mówiąc po prostu– pokażemy ci „jak to się robi” w social mediach!

Jeżeli więc widzisz się jako profesjonalny social media manager, a nie bardzo wiesz od czego zacząć – zacznij od kursu pod okiem praktyków social media.  

 

P R O G R A M   

 

1.       Social Media – co to znaczy?

·                                           - Dlaczego media społecznościowe są społecznościowe

·                                            - Wiarygodność przekazu

·                                            - Idea komunikacji

·                                            - Kanały dotarcia do potencjalnego konsumenta

·                                            -  Kryzys społeczności

2.        Social media w liczbach – co już wiemy i gdzie tego szukać?

3.       ROI a Social Media – czy i jak mierzyć efektywność działań w obrębie SM? 

4.       Rola strategii w Social Media Marketingu 

5.        Social Media Marketing jako część długofalowej strategii komunikacji marki

·                                         -  Planowanie strategii działań w obrębie SM – jakimi narzędziami dysponujemy?

·                                          -  Insight

·                                          - W poszukiwaniu TG

·                                          -  Dobór kanałów komunikacji

·                                          -  Vox populi – monitorowanie kondycji marki z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi analitycznych

6.       ROPO  – rola mediów społecznościowych w podjęciu decyzji zakupowej

7.       Crowdsourcing – wykorzystanie potencjału „tłumu”

8.       Strategia POE

9.       Słowo klucz: synergia

10.   Jak to się robi czyli praktyczne aspekty wykorzystania social media w komunikacji

·                                         - Jaka jest Twoja strategia obrazkowa - kluczowe aspekty komunikacji wykorzystującej Pinterest i Instagram

·                                          - YouTube

·                                          - Powiedz to w 140 znakach - komunikacja na Twitterze i jej potencjał na rynku polskim

·                                          - Strategia dobrego kontentu czyli jak efektywnie komunikować się poprzez bloga

·                                         - Social business  - czy korzystasz z LinkedIn?

 

·                                        - Jeśli Cię tam nie ma, prawdopodobnie w ogóle nie istniejesz czyli wyzwania komunikacji na Facebooku

Ø  Pierwsze kroki – planujemy obecność na Facebooku 

Ø  Regulamin – o czym nie zapomnieć planując działania?

Ø  Idea – dopasowanie działań do potrzeb klienta

 

Ø  Kontent

Ø  Aktywacje i konkursy

Ø  Social Ads – wsparcie aktywności w obrębie FB

Ø  Statystyki

Ø  Raportowanie działań

Ø  Wokół fanpage’a – wykorzystanie potencjału innych mediów społecznościowych do wsparcia działań na Facebooku

 

Nabór na edycję jesienną 2017 jest w toku. 
 
Terminy zjazdów:

Październik 21

Listopad 4, 25

Grudzień 9

Styczeń 20

Luty 3, 17

 

Zajęcia odbywają się w siedzibie agencji Leo Burnett, Warszawa, Wołoska 9.

Cena kursu: 3800 zł jednorazowo lub 2 x 2100 zł. Promocje opisane są w zakładce Czesne. 

 

Jak się zapisać:

1. Przyślij swoje cv na adres kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl 

2. W mailu zwrotnym otrzymasz od nas umowę.

3. Uiść opłatę rezerwacyjną w wysokości 300 zł na konto podane w zakładce Czesne. Opłata ta pomniejszy wysokość czesnego.

4. Prześlij podpisaną umowę i potwierdzenie przelewu na adres: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl

5. Przed rozpoczęciem kursu prześlij potwierdzenie przelewu czesnego według wybranego schematu (mozliwości są opisane w zakładce Czesne), pomniejszonego o opłatę rezerwacyjną.

 

 

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl