Media planning

Media planning

tu jesteś: Program / Media planning / Media planning

KURS MEDIA PLANNING  (PLANOWANIE MEDIÓW)

 

Czy interesujesz się komunikacją marketingową, lubisz obserwować ludzkie zachowania, interesują Cię nowe trendy na rynku mediów?

Jesteś osobą, która ma zdolności analityczne a jednocześnie zamiłowania humanistyczne?

Chciałbyś dowiedzieć się jak budować nowoczesną komunikację z konsumentami w błyskawicznie zmieniającym się świecie mediów?

Ten kurs zapewni Ci przygotowanie do pracy w domu mediowym, dziale zakupu mediów, w sprzedaży reklam; TV, prasy, radia, OOH, kina czy Internetu.

Poznasz świat marketingu i mediów z szerokiej perspektywy, ale przede wszystkim zdobędziesz praktyczną wiedzę z różnych specjalistycznych dziedzin mediowych.

- Poznanie i definiowanie grup docelowych, analiza i planowanie strategiczne komunikacji, identyfikacja źródeł biznesu, analiza działań reklamowych konkurencji – ta wiedza sprawi, że możesz stać się doradcą biznesowym marketerów na rynku.

- Poznanie badań mediowych i konsumenckich pomoże dowiedzieć się jak tworzyć komunikację angażującą konsumentów i skłaniającą do interakcji.

- Umiejętność optymalizacji działań mediowych, negocjacji, poznanie procesu zakupu mediow, wszystko wsparte bieżącą wiedzą o rynku mediów – pozwolą rozwijać się w przyszłości w zawodzie mediowca.

- Poznanie zasad współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, instytutami badawczymi i działami marketingu oraz działami handlowymi mediów w Polsce pokaże na czym rzeczywiście polega praca i jaką rolę pełni mediowiec w marketingu i reklamie.

Nauczysz się posługiwać profesjonalnym językiem mediowym, poznasz wskaźniki mediowe, będziesz potrafił korzystać z badań mediów (oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa prasy, internetu).

Kurs zawodowy będzie łączył teorię (tylko w roli wprowadzenia do poszczególnych tematów) z wiedzą praktyczną i dużą ilością warsztatów skupionych na procesie planowania i kupowania mediów.

Kurs trwa cztery miesiące, osiem zjazdów w sobotę lub niedzielę. Kończy się testem z ogólnej wiedzy mediowej oraz przygotowaną samodzielnie pracą na zadany temat dotyczący pomysłu na strategię mediową dla wybranego produktu.

Kurs prowadzą wykwalifikowani trenerzy z bogatym doświadczeniem w mediach.

 

Program kursu MEDIA PLANNING (PLANOWANIE MEDIÓW)

 

Zjazd I


Tematy: Rola domu mediowego w kampanii reklamowej. Proces planowania mediów.


Zjazd II


Tematy: Telewizja – siła medium w kampanii reklamowej. Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych.


Zjazd III


Temat: Planowanie i zakup kampanii internetowych.


Zjazd IV


Tematy: Facebook & Google – planowanie, strategia, możliwości.


Zjazd V


Temat: Kampania reklamowa w prasie codziennej i magazynowej. Reklama Out of Home Media. Planowanie i zakup radia i kina.


Zjazd VI


Temat: Marketing zintegrowany a planowanie mediów. Rekomendacja strategii komunikacji mediowej – warsztaty.


Zjazd VII


Temat: Badania skuteczności i audyt.


Zjazd VIII


Tematy: ecommerce media planning. Zaliczenie kursu.

 

 

 
 
 
Nabór na edycję jesienną 2017 jest w toku. 
 
 
Terminy zjazdów:

Październik 22

Listopad 5, 26

Grudzień 10

Styczeń 21

Luty 4, 18

 

Cena:

3800 zł jednorazowo lub 2 x 2100 zł, jeśli opłata jest w dwóch ratach. Promocje opisane są w zakładce Czesne. 

 

Miejsce:

Zajęcia odbywają się w siedzibie agencji Leo Burnett, Warszawa, Wołoska 9.

 

Godziny:

10-16


Jak się zapisać:

1. Przyślij swoje cv na adres kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl 

2. W mailu zwrotnym otrzymasz od nas umowę.

3. Uiść opłatę rezerwacyjną w wysokości 300 zł na konto podane w zakładce Czesne. Opłata ta pomniejszy wysokość czesnego.

4. Prześlij podpisaną umowę i potwierdzenie przelewu na adres: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl

5. Przed rozpoczęciem kursu prześlij potwierdzenie przelewu czesnego według wybranego schematu (mozliwości są opisane w zakładce Czesne), pomniejszonego o opłatę rezerwacyjną.

 

W razie zbyt małej ilości chętnych, kurs moze zostać odwołany.

 

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl