Account management

Account management

tu jesteś: Program / Account management / Account management

Account management

Kurs account management przygotowuje do pracy w dziale obsługi klienta w agencjach reklamowych, eventowych czy PR. Tzw. "account" jest kluczową postacią w relacjach między agencją i klientem, koordynującą prace różnych działów agencji nad kampaniami reklamowymi. Account musi nauczyć się nie tylko bezbłędnie i terminowo zarządzać wielowątkowymi, złożonymi projektami, ale też rozumieć i dbać z jednej strony o interesy klienta, a z drugiej strony o interesy agencji reklamowej. Ta umiejętność godzenia niekiedy nawet sprzecznych interesów, oczekiwań, temperamentów w skomplikowanym procesie powstawania kampanii jest jedną z najbardziej poszukiwanych cech skutecznego accounta.

Zawód accounta jest bardzo zróżnicowany i wymaga wiedzy o sposobie działania wszystkich działów agencji.Obejmuje koordynację pracy różnych działów wewnątrz agencji, dbanie o budżety, monitorowanie efektów kampanii, spotkania z klientami, prezentacje pomysłów, briefowanie kreacji i strategii, przygotowywanie do przetargów i wreszcie opiekę nad projektem od jego powstania w umyśle kreacji, przez produkcję, do emisji.  Dlatego szkolenie account management w SMR obejmuje szeroki zakres tematów mających na celu ułatwienie przyszłym accountom odnalezienie się w złożonych projektach reklamowych.

 

Zgodnie z założeniami SMR, nauczycielami na kursie account management są wyłącznie ludzie aktywni w branży reklamowej, mogący się pochwalić ogromnym doświadczeniem i osiągnięciami. Rekrutują się z największych sieciowych agencji reklamowych, z wszystkich działów: obsługi klienta, kreacji, strategii, produkcji, finansów, a także z domów mediowych i studiów filmowych. Do tej pory zajęcia na kursie Account Management prowadzili: 

Magda Zdunikowska(Saatchi&Saatchi), Krzysztof Białkowski (Saatchi&Saatchi), Katarzyna Piecuch (Euro RSCG Warsaw), Tomasz Broda (Polkomtel), Julia Izmałkowa  (Izmałkowa Consulting),  Piotr  Łukasiewicz (McCann-Ericson), Celina Kozikowska (Grandes Kochones), Agnieszka Grzymkowska (Heureka), Leszek Stafiej (Europejski Instytut Marketingu Społecznego), Bartek Bartoszek (TBWA),  Natalia Hatalska (Wirtualna Polska), Tadeusz Żórawski (Universal McCann),  Kamil Wiszowaty (Value Media), Przemek Kwieciński (Euro RSCG Warsaw), Marcin Kobylecki (Platige Image), Ryszard  Kłosowski (Polsat Play), Radek Florczak (Dream Studio Euro RSCG),  Ania Laskowska (LAF Production), Szymon Walkiewicz (Walk Group), Maciek Budzich (Mediafun), Adam Miecznikowski (Publicis), Marcin Gerc (Euro RSCG), Paweł Wójcik (4p research mix), Marek Staniszewski (Young&Rubicam Brands), Piotr Kośmider (McCann-Erickson, ,  Grażnieff Moes (Graffiti Films), Małgorzata Majewska (ValueMedia), Małgorzata Nęcka (Young&Rubicam), Piotr Łysak (McCann-Erickson), Agnieszka Zarzycka (McCann-Erickson), Gosia Skorwider (Ogilvy Interactive), Filip Wołowski (Tippingpoint), Kacper Sawicki (Papaya Films), Marlena Przybyszewska (Digital One), Mateusz Mizgalski (LAF Production), Zofia Fleming (Leo Burnett).

 

Kurs dla account managerów obejmuje 8 spotkań po 8 godzin lekcyjnych kazde, a w ramach tych spotkań następujące bloki tematyczne:

 

ABC zawodu accounta (współpraca z pozostałymi działami, jak również współpraca z klientem)

Zachowania konsumenckie. Badania rynku

Wstęp do strategii. Brief/briefing. Praca grupowa, inspirowanie kreacji

Plakat i prasa jako medium.Telewizja i radio jako medium. Internet jako medium

Produkcja radiowa i telewizyjna. Postprodukcja filmowa

Produkcja materiałów drukowanych. Art buying, prawa autorskie

Alternatywne kanały komunikacji. Marketing szeptany. Blogosfera. Ambient Media

Sztuka prezentacji

Finanse w reklamie

Warsztaty (tworzenie strategii, pisanie briefu kreatywnego, projektowanie kampani

 

Zobacz co na temat zawodu Account Managera mówi Tesia Szabłowska, Group Account Manager w agencji Hypermedia ISOBAR:  http://youtu.be/Fzq2K8946Bo

 
Nabór na edycję jesienną 2017 jest w toku. 
 
Terminy zjazdów:

Październik 22

Listopad 5, 26

Grudzień 10

Styczeń 21

Luty 4, 18

 

 

Godziny zajęć:

10 - 16

 

Miejsce:

siedziba agencji Leo Burnett, Warszawa, Wołoska 9.

 

Koszt:

3800 jednorazowo lub 2 x 2100 jeśli w dwóch ratach. Promocje opisane są w zakładce Czesne.

 

Jak się zapisać:

1. Przyślij swoje cv na adres kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl 

2. W mailu zwrotnym otrzymasz od nas umowę.

3. Uiść opłatę rezerwacyjną w wysokości 300 zł na konto podane w zakładce Czesne. Opłata ta pomniejszy wysokość czesnego.

4. Prześlij podpisaną umowę i potwierdzenie przelewu na adres: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl

5. Przed rozpoczęciem kursu prześlij potwierdzenie przelewu czesnego według wybranego schematu (mozliwości są opisane w zakładce Czesne), pomniejszonego o opłatę rezerwacyjną.

 

  

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl