Szkolenie copywriting w Szkole Mistrzów Reklamy | kurs copywritera - Szkolenie copywriting

Szkolenie copywriting

tu jesteś: Program / Szkolenie copywriting / Szkolenie copywriting

 

Szkolenie copywriting przeznaczone jest dla osób, które wiążą swoją przyszłość zawodową z pisaniem tekstów reklamowych. Na kursie nauczysz się tworzenia oryginalnych i skutecznych tekstów reklam radiowych, telewizyjnych, prasowych i internetowych oraz solidnych tekstów informacyjnych. Zobaczysz jak tworzyć przykuwające uwagę hasła i zapadające w pamięć nazwy. Ale copywriting to nie tylko pisanie. To również, a raczej przede wszystkim, praca nad koncepcją, której wyrazem jest także tekst. Tę pracę będziesz dzielił ze swoim partnerem w teamie, odpowiedzialnym za obraz art directorem.

electric unicycle scooter

W agencji reklamowej praca copywritera i art directora polega początkowo na tym samym: i jeden i drugi ma za zadanie wymyślać ciekawe, niezwykłe, intrygujące, skuteczne i mądre reklamy. Obrazy i słowa. Dlatego w naszej szkole copywriterzy i art directorzy chodzą na te same zajęcia.  Naszym założeniem jest, aby każdy copywriter znał podstawy niektórych programów graficznych i umiał sporządzić porządny layout, oraz by każdy art director był w stanie opatrzyć swój layout zaskakującym hasłem i napisać przyzwoity tekst. Poniżej przeczytasz, czego będziesz się uczył. Pamiętaj jednak że nie są to "przedmioty", a tylko zagadnienia poruszane w czasie zajęć.

buy rolex replica watches online.

KONCEPCJE REKLAMOWE

Dobra reklama zaczyna się od dobrego pomysłu. Na zajęciach będziesz próbował uwalniać się od dosłownego myślenia, poznasz techniki generowania pomysłów, nauczysz się posługiwania metaforą, porównaniem, testimonialem. Będziesz pracował nad konkretnymi briefami. W miarę możliwości ze swoim kolegą - art directorem.

 

 

Proponujemy dwa rodzaje kursu: stacjonarny i e-learningowy.

 

COPYWRITING STACJONARNY

 

ART DIRECTION DLA COPYWRITERÓW

Dobry copywriter musi umieć myśleć także jak art director. Zajęcia warsztatowe dla początkujących copywriterów z naciskiem na myślenie wizualne.

ACCOUNT PLANNING / STRATEGIC BRIEFS

Pracownicy działów kreacji powinni umieć zbierać potrzebne dla siebie informacje. Na zajęciach będziesz się uczył podstaw strategii, badań rynkowych oraz tego, jak pisać briefy, które prowadzą do odpowiednich rozwiązań kreatywnych.

ALTERNATYWNE MEDIA

Żyjemy w czasach natłoku informacji, gdzie coraz trudniej jest złapać i utrzymać uwagę widza. Zapoznasz się więc z nietradycyjnymi mediami i technikami typu guerilla. Będziesz tworzył kampanie używając wszelkich niekonwencjonalnych rozwiązań medialnych.

SZTUKA PREZENTACJI

Jak łatwo jest pogrzebać genialny pomysł nieumiejętną prezentacją! Aby tego uniknąć, poznasz techniki prezentacyjne, nauczysz się pokonywać tremę, opanujesz podstawy improwizacji.

REKLAMY COPYWRITERSKIE

Twoim zadaniem na tych zajęciach jest tworzenie ogłoszeń prasowych, których podstawą, jeśli nie jedynym elementem, jest tekst.

TWORZENIE HASEŁ REKLAMOWYCH

Krótkie i lakoniczne? Długie i kontemplacyjne? Informacyjne czy przewrotne? Bezpieczne czy prowokacyjne? Rymowane czy Boże broń? Poznasz różne techniki pisania sloganów.

PISANIE DLA TELEWIZJI

Poznasz rodzaje reklam telewizyjnych, nauczysz się pisania scenariuszy, przetwarzania ich na storyboardy. Poznasz proces tworzenia reklamy telewizyjnej od otrzymania briefu, do wysłania gotowego filmu do TV.

PISANIE DLA RADIA

Poznasz rodzaje reklam radiowych, nauczysz się pisania scenariuszy.

PISANIE DLA SIECI

Poznasz techniki pisania dla tego specyficznego medium jakim jest Internet.

PORTFOLIO

Koncentrujesz się na technicznym przygotowaniu (wyprodukowaniu) twojego portfolio.

 

COPYWRITING E-LEARNINGOWY

 

Specyfika reklamy telewizyjnej 

Rodzaje reklam telewizyjnych

Jak pisać scenariusz reklamy TV – wskazówki techniczne

Proces powstawania reklamy telewizyjnej

Rola copywritera na planie

Zalety i wady reklamy TV

Garść porad

 

Specyfika reklamy radiowej

Rodzaje reklam radiowych

Jak pisać scenariusz reklamy radiowej – wskazówki techniczne

Proces powstawania radiówki

Rola copywritera w studiu nagraniowym

Zalety i wady reklamy radiowej

Garść porad

 

 

 

Specyfika reklamy prasowej

Konstrukcja tekstu 

Styl i ton 

„Call to action”

Jak pisać, żeby inni chcieli czytać

Tworzenie haseł

 

Specyfika reklamy internetowej

Komunikacja w dobie social media

Webwriting, czyli jak pisać teksty do internetu

Netykieta

 

Jak wpaść na pomysł, czyli schematy w reklamie

Absurdalna alternatywa

Ekstremalne konsekwencje

Ekstremalny wysiłek

Pastisz

Odwracanie kota ogonem

Demonstracja 

Testimonial

Diabeł tkwi w szczegółach

Kontrasty (np.przed i po)

Prowokacja i szok

Dosłowność

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl