Z życia szkoły

Z życia szkoły

tu jesteś: O szkole / Z życia szkoły / Z życia szkoły

 

Radek Dudzic, nasz student z 2006 r, dziś senior copywriter w Leo Burnett, o trzech rzeczach, które warto mieć na względzie pracując w kreacji, oraz o coraz modniejszym "creative use of technology". Kamera się trzęsie, coś z tyłu warczy, ale posłuchać warto:)
http://youtu.be/yx7t5y28xpI

 

 

Luty 2014. Na planie Lays'ów.

 

 


 

Sierpień 2013. Kazimierz Dolny, VIII Warsztaty Filmu Reklamowego - tym razem w ramach Festiwalu Dwa Brzegi.

 

 

 


 

 

 

Lipiec 2012 

Wygrywamy kampanię dla Państwowej Inspekcji Pracy. Praca na planie była naprawdę trudna...

         

(kliknij, żeby powiększyć) 

         

 (kliknij, żeby powiększyć) 

 


 

A tu piąte Warsztaty Filmu Reklamowego. Tym razem naszym klientem był Zepter International.

 

 


 

Zakończyliśmy czwarte juz Warsztaty Filmu Reklamowego. I znów klientem była IKEA. Jak zwykle było duzo pracy i duzo zabawy. Zwycięzcom gratulujemy :)

 

 

   


 

Making of z pierwszych Warsztatów Filmu Reklamowego. Uczymy się na nich jak wymyślić scenariusz do briefu klienckiego, jak napisać listę ujęć i jak nakręcić reklamę. Oczywiście potem te filmy kręcimy, montujemy, udźwiękowiamy, a potem, na kolaudacji,  pokazujemy je klientowi.

  

 


 

Przełomowy moment! Rozstaliśmy się z Akademią Leona Koźmińskiego. Szkoła Mistrzów Reklamy od listopada fukcjonuje samodzielnie.  Zawsze jednak będziemy ciepło wspominać ALK, bo 6 lat udanej współpracy to naprawdę coś!

 

 

 


 

Fajnie jest wygrać przetarg. Jeszcze fajniej, kiedy wygrywa się z dziesięcioma agencjami reklamowymi! Ale najfajniej jest na planie. Ponizej fotki z planu dwóch filmów, które nakręciliśmy w maju 2010 dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. Scenariusze zostały napisane pod opieką Bartka Bartoszka, a zrealizowane, jak zwykle, przez profesjonalną ekipę, z udziałem studentów: Tatiany Burchuladze-Sobczyńskiej (kostiumy), Grześka Grzybka (lektor), Przemka Gasta i Adama Sierocińskiego (statyści), Sebastiana Niumana i Kuby Kopczyńskiego (pomoc na planie).

          

          

          

         

 

 


 

Waldemar Dąbrowski, dyrektor Teatru Wielkiego, były Minister Kultury i Sztuki, na briefingu. Zblizają się obchody 200-lecia urodzin Chopina, naszym zadaniem jest znaleźć sposób, by dotrzeć do młodych ludzi z komunikatem  Chopin jest cool!

         

 

A oto efekty naszej pracy nad briefem, a jednocześnie efekt współpracy z Minneapolis College of Art and Design. Przed paroma laty zrobiliśmy wspólnie wielką kampanię na rzecz transplantacji. Teraz tematem był, oczywiście, Chopin. Studenci pracowali on-line, w zespołach polsko-amerykańskich. Kliknijcie w link i posłuchajcie naszych radiówek. Jedna uwaga: choć niektóre spoty nagrywane były w super profesjonalnych warunkach w Minneapolis, a inne w dość siermięznych warunkach w Polsce, to wszystkie bazują na konceptach wypracowanych wspólnie przez zespoły polsko - amerykańskie. A tu link:

http://mcadchopin2010.posterous.com/chopin-through-the-eyes-of-gen-y-0

Oprócz nagrania radiówek zorganizowaliśmy kilka międzynarodowych konkursów i zaistnieliśmy w telewizji publicznej, a konkretnie w cyklicznym programie "Chopin 2010.pl". Zmontowane fragmenty z kilku programów na zobaczyć tutaj:

 

 


 

Stuknęły nam 3 latka, więc 2 kwietnia 2009 spotkaliśmy się w klubie Confashion, aby uczcić to doniosłe wydarzenie! Na zdjęciu pierwsza generacja studentów: Kuba Gajos, Eli Marków, Mo Szymańczyk i Radek Dudzic, stoją Bartek Gryś i Matka Załozycielka.

 


 

 Jeden z naszych adeptów postanowił powiedzieć publicznie, co mu w duszy gra... Billboard wisial 2 tygodnie przed wjazdem do Galerii Mokotów:)

 


 
 

Na planie filmu "Absurd", będącego częścią kampanii "Zysk z dojrzałości". Na zdjeciu od prawej: rezyser, operator i odtwórca głównej roli, będący jednocześnie prezesem Akademii Rozwoju Filantropii, czyli... nasz klient.

                      

   

A tutaj reportaz z tego planu w wykonaniu dziennikarki Briefu: http://www.brief.pl/brieftv/od-kuchni/art6,uwaga-kamera-akcja.html

i w wykonaniu Maćka Budzicha z Mediafun: http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2008/08/15/na-planie-reklamy/

 


 

Panel z udziałem Znakomitych Gości połączony z wystawą prac SMR na rzecz transplantacji.

 


 

 Zajęcia ze sztuki improwizacji - prowadzi Stefan Friedmann.

 

 


 

 Na planie filmu "Sprzątaczka", według scenariusza Ewy Jaworskiej.

          

 

 
 
 

 Bartek Gryś odbiera dyplom z rąk Rektora Andrzeja Koźmińskiego i załozycielki SMR.

 


 

  

Chciał - nie chciał, czasem trzeba tez być aktorem. Michał Potyrała w reklamie Neostrady (fragment).

 


 

Tu bawimy się szampańsko, co odnotowują branżowe media... Nic dziwnego, w końcu jesteśmy przyszłością reklamy:)

 

 

 

 
 
 

Ewa i Radek odbierają nagrodę w kategorii "Students" na festiwalu KTR 2008.

 

Poniżej relacje Ewy wyjęte z maili:

 

Otóż,

Pojechaliśmy.Zobaczyliśmy. Okaże się czy zdobyliśmy.

My startowaliśmy w kategorii print, naszą konkurencją było kilka teamów

studentów z ASP z całej Polski. Ze szkół reklamowych byliśmy tylko my.

Temat dla Amnesty International - print do młodych ludzi z dużych miast,

motywujący ich do podpisania petycji do krajów stosujących karę śmierci,

żeby zaprzestały tego procederu.

 

przyniosę na zajęcia wydruki próbne,które sobie porobiliśmy, to

zerkniesz swoim fachowym okiem, czy nie daliśmy plamy;)

 

Nie wiemy kiedy wyniki, co jest konkretnie do wygrania,bo pan

koordynator jakoś mętnie zeznawał, ale było naprawdę fajnie, z Radziem

wspólpraca szła jak po maśle, catering jak ta lala...żyć nie umierać;))

dzięki, że nas zgłosiłaś, mamy nadzieję, że nie splamimy honoru szkoły;))

eva.

 

 

Dzwonili do nas (w sensie do mnie i Radzia) z KTRu, że mamy stawić się w pn. na gali, którą organizują, bo nasza praca dostała nominację, więc miło nam się zrobiło:)

 

 

Dear All,

serdecznie, z głębi jaźni i jestestwa dziękujemy wam za gratulacje:)) Zrobiło nam się z Radziem bardzo, bardzo miło jak nas "wywołano". Opcja  trochę jak na Oscarach - snop światła odprowadził nas na scenę, dygneliśmy grzecznie, pouśmiechaliśmy się, odebraliśmy nasz przycisk do papieru (statuetka KTR) i tyle:)

Cieszymy się, że udało nam się nie skompromitować SMRu:D

I jeszcze raz dzięki!

Wasz dream team

Eva & Radzio

 

 

Next thing - przycisk do papieru z KTRu zaczyna przynosić wymierne efekty, albowiem zgłosiła się do mnie na goldenlinie pani z XXXX (część grupy YYYY), pogratulowała wygranej w KTR i chciałaby się z nami spotkać, poznać nas, porozmawiać etc.(...) Dzięki:)

Evita

 


 

To już historia:) Uroczyste otwarcie szkoły w lutym 2006... Trzeci z prawej - rektor Akademii Leona Koźmińskiego, prof. Witold Bielecki.  

 

 

 

 Na kanapie Johannes Newerkla, przewodniczący Art Directors Club of Europe i Nancy Rice, honorowa dyrektor kreatywna SMR, wielokrotnie nagradzana, żywa legenda reklamy, współzałożycielka agencji Fallon McElligot Rice, w mieszkaniu jednej ze studentek, podczas próby pierwszej publicznej prezentacji kampanii społecznej..

 

 

 

... a na podłodze przed kanapą studenci SMR: Maks, Mo (właścicielka mieszkania), Bartek, Radek i Agnieszka.

 

 Prezentacji projektu w wykonaniu studentów SMR słuchał Jean-Remy von Matt, założyciel słynnej agencji Jung von Matt...

 

 ... a taże Nancy Rice (pierwsza z lewej), oraz Tibor Barci, przewodniczący Art Directors Club, Austria.

 

Tzw. "rozmowy w kuluarach"... Z lewej Tibor Barci, z prawej Jean Remy von Matt w rozmowie z założycielką szkoły...

 

... a tu mniej oficjalnie, kiedy emocje  już opadły, od lewej: Tibor Barci, Agata Małkowska-Szozda, Katarzyna Dragović, Jean-Remy von Matt.

Szkoła Mistrzów Reklamy to specjalistyczna instytucja szkoląca do działów kreacji, obsługi klienta i strategii w agencjach reklamowych i eventowych. Szkolenia marketingowe są prowadzone wyłącznie przez praktyków agencyjnych z wieloletnim doświadczeniem, aktywnych zawodowo - stąd system szkoleń oparty na weekendowych zjazdach. Nasi studenci pracują na projektach od briefingu po końcową realizację, pod czujnym okiem wykładowców, którzy często stają się wkrótce szefami swoich byłych studentów. W ciągu kilku lat działalności nasi studenci znaleźli zatrudnienie w większości sieciowych agencji w Polsce zdobywając wiele nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach.
Szkoła Mistrzów Reklamy - szkolenia marketingowe SMR
email: kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl | tel. 603 643 053
Produkcja Unigroup.pl